The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
Hov, hov, sveskepige... jeg sviner dig da ikke til... i hvertfald ikke ret titMilla aka. the Slayer wrote:Ja, selv ikke Kalah gider joine os i vores ligegyldighedsævl Eller Paulus for den sags skyld... Han plejer ellers komme herind, stikke mig en sviner, og så gå igen..
Det lyder godt med Heroes - så er det bare lige spørgsmålet om, hvornår det skal være.
Jeg er forresten ved at overveje, at begynde at spille squash igen. Det ser ud til, at det værste sommervejr er overstået
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Siden hverken Nille eller moi har noget job, har vi tid som bare faen
Åh, squash *suk*, min bror blir ved med at aflyse med alle mulige syge undskyldninger, hvilket ærlig talt pisser mig rimelig meget af
Men hva snakker du om? Vejret er da godt
Åh, squash *suk*, min bror blir ved med at aflyse med alle mulige syge undskyldninger, hvilket ærlig talt pisser mig rimelig meget af
Men hva snakker du om? Vejret er da godt
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Det var da træls... hvilke undskyldninger har han for det?
Aflyser han i det mindste i god tid, så du har mulighed for at finde en anden at spille med?
Vejret er da stadigvæk rimeligt, men det er da ikke 30+ grader mere, og iflg. vejrudsigten bliver det regn hele ugen (hvilket er helt fint, eftersom jeg er på arbejde).
Aflyser han i det mindste i god tid, så du har mulighed for at finde en anden at spille med?
Vejret er da stadigvæk rimeligt, men det er da ikke 30+ grader mere, og iflg. vejrudsigten bliver det regn hele ugen (hvilket er helt fint, eftersom jeg er på arbejde).
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nej, han aflyser bare en time før eller sådan. Det er rimelig træls, og hans undskyldninger er alt fra, at han ikke har fået noget at spise, til at han har ondt i halsen, selvom jeg godt ved, det handler om noget andet.
Regn hele ugen?
Regn hele ugen?
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nej, vi er ikke uvenner. Han er bare lidt egoistisk for tiden, syns jeg, og så blir jeg let irriteret på ham.
Regn er da okay! Så har man en undskyldning for at sidde inde og spille Heroes hele ugen
Hvor i al verden har du været de sidste mange dage?
Regn er da okay! Så har man en undskyldning for at sidde inde og spille Heroes hele ugen
Hvor i al verden har du været de sidste mange dage?
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Hva er der nu galt i at spille Heroes? Jeg venter skam på at høre fra Ledsagerne, så jeg er igang, ved du
Nej, måske kan du ikke altid være online, men du ku godt være her, når jeg for en gangs skyld har noget vigtigt at sige
Nej, måske kan du ikke altid være online, men du ku godt være her, når jeg for en gangs skyld har noget vigtigt at sige
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Hva har det med at du har huset for deg selv å gjøre at du skal låne båten? Er det kanskje en husbåt?Kalah wrote:Foreldrene har ikke ferie lenger, så nå har jeg huset for meg selv. Låne båten og dra ut på fisketur kanskje?
Vet du når du drar nordover forresten?
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Det kunne du sagtens, hvis du bare tjekkede forummet
Hehe, arbejde, ja....som om
Hehe, arbejde, ja....som om
Last edited by Milla aka. the Slayer on 31 Jul 2006, 12:48, edited 1 time in total.
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Er helt alene så da kan jeg gjøre som jeg vil, det var det som var poenget. Spille fotball, dra ut med båten, padla kajakk, bare ligge og sole meg... ahhh, valgets kvaler...
Jeg drar nordover igjen søndag den 6/8. Flyet lander 21.05
Jeg drar nordover igjen søndag den 6/8. Flyet lander 21.05
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
Den norske Olsenbanden er en klassiker som spawnet hele 14 filmer, med noen av de beste og mest kjente skuespillerne i landet. Filmene i seg selv er varierende i kvalitet, men som alle kultfilmer så har de sine fans, og regnes i dag for å være ekte norske "klassikere".
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.