Nej. Det lød meget syret...og brandfarligtEthric wrote:Skjønte noen ikke-svensker det der?
The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
Liten bild, men det var altt google fick upp:Ethric wrote:Men hva har det med alkohol å gjøre?
Bål i bålskål.
Tja, det finns nog tämligen många ljusskygga svenskar som gör det, men inte i meningen att hälla det på elden.Brenner svensker alkohol?
You don't want to make enemies in Nuclear Engineering. -- T. Pratchett
Padla kajakk en times tid i dag... sliten i begge armene. Svømte og bada i sjøen på en fin liten strand vi hadde nesten helt for oss selv. Kjekt å være oppvokst her, så vi kjenner de mest ukjente plassene.
Nå er det tid for ostesmørbrød.
Nå er det tid for ostesmørbrød.
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Ihh, det lyder sørme hyggeligt.
Jeg har spillet squash idag, hvilket var en ordentlig svedetur, men alligevel dejligt, for det er rart at få rørt sig lidt i stedet for at sidde og stege i solen
Der er gost nok ellers varmt i Odense for øjeblikket
Jeg har spillet squash idag, hvilket var en ordentlig svedetur, men alligevel dejligt, for det er rart at få rørt sig lidt i stedet for at sidde og stege i solen
Der er gost nok ellers varmt i Odense for øjeblikket
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Ja, som sagt, det er bare å komme på besøk.
I morra skal jeg padle mere. Det var gøy. Tar med snorkel og maske og litt andre ting, for vannet er så rent og klart og varmt helt ned på godt over meteren at jeg vil ut og dykke ned litt.
I morra skal jeg padle mere. Det var gøy. Tar med snorkel og maske og litt andre ting, for vannet er så rent og klart og varmt helt ned på godt over meteren at jeg vil ut og dykke ned litt.
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nei, i dag var det en rød en. Den kom og banket på i dag tidlig og lurte på om den kunne ta over for den blå sjøen en liten stund, ettersom den hadde behov for ferie.
Det er over 20 grader i vannet... Jeg skal se om jeg får målt nøyaktig temperatur en av dagene.
Nå drikker jeg vin. En rød en. Chianti. Nam. Og ser film. "The good, the bad and the ugly" - klassiker. Kose seg.
Det er over 20 grader i vannet... Jeg skal se om jeg får målt nøyaktig temperatur en av dagene.
Nå drikker jeg vin. En rød en. Chianti. Nam. Og ser film. "The good, the bad and the ugly" - klassiker. Kose seg.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Vel, man kan saktens ramse opp alt det negative, men det er stort sett ting som har med at den er gammel å gjøre. Gamle filmer har en tendens til å virke kjedelige. Men, det som er bra med akkurat denne filmen er:
- Musikken. Svært nyvinnende på sin tid, og selv i dag hører man jo folk nynne eller plystre på den berømte vignetten.
- Plottet. Virker til dels klisjéaktig og banalt i dag, men da filmen ble sluppet var intrigene og storyen svært så nyvinnende. To menn som hater hverandre men som samarbeider for å tjene penger... Yahoo.
- Greit, filmen er 3 timer lang og langtekkelig til tider, men skildringen av historien er avhengig av en lang avspilling. Det ville ikke være logisk å se Tuco løpe rundt på kirkegården og lete etter en grav, og så fant han den etter ti sekunder. Tross alt lager de jo et stort nummer av at det er mange graver der.
- Filmen kalles Spagetthi-western fordi den er lang(tekkelig) som spaghettien og fordi den ble lagd av italienere. Denne filmen startet en helt ny genre. Det er alltid gøy å se filmen som startet det hele...
- Musikken. Svært nyvinnende på sin tid, og selv i dag hører man jo folk nynne eller plystre på den berømte vignetten.
- Plottet. Virker til dels klisjéaktig og banalt i dag, men da filmen ble sluppet var intrigene og storyen svært så nyvinnende. To menn som hater hverandre men som samarbeider for å tjene penger... Yahoo.
- Greit, filmen er 3 timer lang og langtekkelig til tider, men skildringen av historien er avhengig av en lang avspilling. Det ville ikke være logisk å se Tuco løpe rundt på kirkegården og lete etter en grav, og så fant han den etter ti sekunder. Tross alt lager de jo et stort nummer av at det er mange graver der.
- Filmen kalles Spagetthi-western fordi den er lang(tekkelig) som spaghettien og fordi den ble lagd av italienere. Denne filmen startet en helt ny genre. Det er alltid gøy å se filmen som startet det hele...
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jo tak, den kan jeg skam sagtens den musik Den blir nynnet for mig dagligt, når min far er hjemme på besøg..Kalah wrote: - Musikken. Svært nyvinnende på sin tid, og selv i dag hører man jo folk nynne eller plystre på den berømte vignetten.
Virkelig? Jeg har hørt det udtryk mange mange gange før, men troede egentlig, det blev brugt for at illustrere, at en film var slap (tynd i handlingen) Nu føler jeg mig egentlig rimelig dumKalah wrote:- Filmen kalles Spagetthi-western fordi den er lang(tekkelig) som spaghettien og fordi den ble lagd av italienere. Denne filmen startet en helt ny genre. Det er alltid gøy å se filmen som startet det hele...
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Neida - ikke dum du. Hadde nesten blitt imponert om en jente forsto hva det uttrykket betydde...
Spaghetti er lang, og det er filmen og. Laaaaaaaang, kan det virke som noen ganger... Og italienere ble (blir) ofte kalt "spaghettier" der borte.
Spaghetti er lang, og det er filmen og. Laaaaaaaang, kan det virke som noen ganger... Og italienere ble (blir) ofte kalt "spaghettier" der borte.
Jeg tror nu, at du selv har fundet på noget af det...
Så vidt jeg ved har Spaghetti Westerns fået øgenavnet udelukkende på grund af at de blev produceret af italienske filmstudier og med italienske instruktører.
The Good, The Bad and The Ugly er rigtigt nok en lang film, men der er andre Spaghetti Westerns der er meget kortere (fx. er A Fistful of Dollars kun 99 min.).
Så vidt jeg ved har Spaghetti Westerns fået øgenavnet udelukkende på grund af at de blev produceret af italienske filmstudier og med italienske instruktører.
The Good, The Bad and The Ugly er rigtigt nok en lang film, men der er andre Spaghetti Westerns der er meget kortere (fx. er A Fistful of Dollars kun 99 min.).
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jamen det er ubrugelig viden, og den slags har jeg meget af, så jeg burde vide det egentlig. Har bare aldrig interesseret mig for westerns
Har du set den mange gange?
EDIT: Hej ven! Der var du jo. How goes? (ad)
Har du set den mange gange?
EDIT: Hej ven! Der var du jo. How goes? (ad)
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jooo, det kan du tro, der er. At vide en masse lort om gedehamse (som jeg gør) fx er ubrugelig viden, for jeg skal ikke bruge det til noget
Hader westerns. Spaghetti (eller Basghetti) er skam helt fjong
Jeg sveder, læser bøger, prøver at få internet til at virke, og får måske et job om nogle dage, så tingene ser lyse ud
Hader westerns. Spaghetti (eller Basghetti) er skam helt fjong
Jeg sveder, læser bøger, prøver at få internet til at virke, og får måske et job om nogle dage, så tingene ser lyse ud
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg ser Animal Planet ret tit, og de har ikke meget at sige om Spaghetti Westerns...sjovt nok
Internettet er stadig total fucked
Jeg skal måske have arbejde som Ledsager, hvilket kunne være sjovt.
Internettet er stadig total fucked
Jeg skal måske have arbejde som Ledsager, hvilket kunne være sjovt.
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins