The foreign language thread

Light-hearted discussions, forum games and anything that doesn't fit into the other forums.
Tech Corner - Firewalls, AV etc. - Report Bugs - Board Rules
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 02 Jul 2006, 20:12

Jeg skal spørge min bror, hvordan det passer, men mon ikke det passer fint. Jeg finder lige ud af noget ;)

Ja, du kan ikke bare smutte fra forummet jo. Jeg kan ikke opretholde verdensherredømmet på egen hånd :(

Angående GC's post, så forstod jeg bare ikke ordene, og slet ikke i en sammenhæng, men jeg fik dog fat i, at han rakkede ned på os...IGEN :flame:
:D
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

theLuckyDragon
Round Table Knight
Round Table Knight

Unread postby theLuckyDragon » 02 Jul 2006, 20:13

Paulus1 wrote:rumænsk nonsens
Încep să înţeleg din ce în ce mai bine. Dar lasă că-mi iau eu la facultate un curs şi o să vă învăţ limba şi atunci să vedeţi! :devious:

Având în vedere ce-a zis domnu', cred totuşi că mai e nevoie de un pic până cineva îşi atinge scopul. ;)
"Not all those who wander are lost." -- JRRT

ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster

Unread postby ThunderTitan » 02 Jul 2006, 20:20

O fi. Sper doar ca ei sa nu inceapa sa inteleaga inca.
jeg fik dog fat
Mda, seamana a ceva intradevar.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Alt-0128: €

Image

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 02 Jul 2006, 20:27

det var vist et eller andet med hvilket sprog han foretrækker - og jeg kan godt forstå hvis han overvejer at skifte til et ordentligt sprog :devious:

Er vi sprunget over til at gå efter verdensherredømmet nu? 8|

Gaidal Cain
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Gaidal Cain » 02 Jul 2006, 20:33

Milla aka. the Slayer wrote:Angående GC's post, så forstod jeg bare ikke ordene, og slet ikke i en sammenhæng, men jeg fik dog fat i, at han rakkede ned på os...IGEN :flame:
Ni har rätt, det börjar bli lite tjatigt. Inte på något vis osanningsenligt, men en aning tjatigt. Fast med den där röran som ni använder istället för ett riktigt språk får ni förstås skylla er själva :D
You don't want to make enemies in Nuclear Engineering. -- T. Pratchett

ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster

Unread postby ThunderTitan » 02 Jul 2006, 20:36

IGEN
Astia au inceput sa vorbeasca maghiara paici? Nem tudom.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Alt-0128: €

Image

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 02 Jul 2006, 22:17

@Paulus: Min bror vil gerne spille fredag. Han er lige ved at flytte nemlig, så han har lidt travlt. Fredag formiddag helst, for vores farfar bliver et år ældre....igen...og vi skal besøge ham om eftermiddagen.. :D Hva saier du te det?

Pst...har du opdaget, at "de" analyserer vores sprog? 8| De skal ned med nakken...
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 02 Jul 2006, 22:44

Var de tider jeg foreslog ikke osse om formiddagen?? :|

hmmm, hvis det er din version af dansk, som de analyserer har jeg kun en ting at sige: Held og lykke! :devious:
... og ja, jeg lagde godt nok mærke til det, men jeg har ingen ide om hvad deres kommentarer betyder.

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 02 Jul 2006, 23:06

Jo du gjorde. Jeg pointerer bare jo 8| Hva siger I til den dag? Det svarede du ikke på...

Hehe, jeg kan vist ikke snyde dem lang tid med mit ungdommelige city slang, men jeg kan prøve :devious:
Jeg er ligeglad med deres kommentarer. De er rumænere, der ser ud til ikke at have andet at gå op i end dansk :devil:
- Dragon Age Origins

SCum
Leprechaun
Leprechaun

Unread postby SCum » 03 Jul 2006, 00:52

Gaidal Cain wrote:
Milla aka. the Slayer wrote:Angående GC's post, så forstod jeg bare ikke ordene, og slet ikke i en sammenhæng, men jeg fik dog fat i, at han rakkede ned på os...IGEN :flame:
Ni har rätt, det börjar bli lite tjatigt. Inte på något vis osanningsenligt, men en aning tjatigt. Fast med den där röran som ni använder istället för ett riktigt språk får ni förstås skylla er själva :D
Antar det inte bara är jag som har svårt att förstå danska, norska eller vad det nu är dem kallar det.

Norska må va aningen lättare, men, som sagt, en del ord går knappast med direkt översättning. Får nöja mig med att läsa din text och sen arbeta fram mening med de andra. ;)

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 03 Jul 2006, 08:35

@Paulus: Åh gud da, jeg må have været forvirret igår. Du har jo skrevet tider, så jeg booker en sådan på fredag, hvis jeg husker det, når jeg skal derud idag :D
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 03 Jul 2006, 08:50

Milla aka. the Slayer wrote:@Paulus: Åh gud da, jeg må have været forvirret igår. Du har jo skrevet tider, så jeg booker en sådan på fredag, hvis jeg husker det, når jeg skal derud idag :D
Øv, du var lige lidt for hurtig til at få rettet dig selv...
book du bare en tid - og god fornøjelse i varmen :D

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 03 Jul 2006, 10:59

Du er for langsom puttegris :devil:
Det var knag'me en svedig oplevelse, og så skulle jeg ud i bilen bagefter og svede videre der :(
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 03 Jul 2006, 12:41

Det er så sindsygt ulækkert at spille i den her varme... godt det ikke var mig :D
du kunne jo overveje at tage bad derude - så var du måske lidt mindre svedig når du kommer ud til bilen ;|

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 03 Jul 2006, 17:14

Hva snakker du om? :| Jeg bader skam derude hver gang :rolleyes: Det gjorde jeg bare ikke i starten...der er så pisse svedigt i de omklædningsrum :disagree:
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 03 Jul 2006, 17:19

Okay, det er da godt du er blevet klogere :tongue:
... da du spillede mod mig, rendte du afsted med det samme.

Men ja, deres omklædningsrum er forbandet varme og fugtige... jeg ved egentlig ikke hvorfor de har lavet en sauna, omklædningsrummet er rigeligt fint ;|
I det hele taget burde de installere et klimaanlæg derude, både i omklædningen og på banerne, så det er til at holde ud at spille der... det er forresten en af grundende til at jeg normalt ikke gider spille i juli måned.

En anden er at jeg tager i sommerhus i morgen og indtil på torsdag :D

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 03 Jul 2006, 17:28

Faktisk har jeg erfaret gennem samtaler med min bror, at kvindernes omklædningsrum er ekstremt meget bedre end mændenes :tonguehands: Så jeres må virkelig være klamt 8|
Paulus1 wrote:En anden er at jeg tager i sommerhus i morgen og indtil på torsdag :D
YAY! Så slipper vi for dit pladder i et par dage :oex:
(Vi mangler altså en dansende smiley)
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 03 Jul 2006, 17:32

Det er også virkeligt klamt... jeg sveder mere når jeg har været i bad derinde end før jeg kommer ind :(

pfttt, du kommer til at savne mig sveske :devious:
hvem skal ellers hjælpe dig med at bevare tråd herredømmet?
... og vi har forresten igen gjort et rigtigt godt stykke arbejde :devil:

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 03 Jul 2006, 17:34

Jeg tror ikke, det er muligt at komme til at savne en som dig på et par dage...et par årtusinder måske, men ikke et par dage :devious:
Desuden hjælper du heller ikke så meget jo :devil: Du er her jo aldrig..

Øhm...Paulus? Juhuu? Jeg skal bruge et medlemsnummer på din lille dame der, hvis jeg skal bestille en tid til hende og jeg :D Og du skulle eventuelt bestille den anden tid..you dig?
- Dragon Age Origins

Ethric
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Ethric » 03 Jul 2006, 19:29

Milla aka. the Slayer wrote:Øhm? :|
Det er hermed fastslået, at jeg er idiot til svensk :ashamed:
Veeel... tror nok det riktig ville være å stokke litt om på den setningen :D
Who the hell locks these things?
- Duke

Return to “Campfire”