Virkelig? De får bare lyst til at snakke, fordi jeg snakker velPaulus1 wrote:Det er egentligt mærkeligt nok - ifølge dig, så snakker alle du kommer i nærheden af utroligt meget??
The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Egentlig har jeg ingen idé om, hvor gammel du er Og jeg overdriver altså ikke sveske Der lå sne hele den periode! Skal du ikke have briller tror du?
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Sandsynligvis ikke så gammel som du tror
Og jo, du overdriver helt vildt.
Bare for at bevise, at du ikke har ret, har jeg lige været inde på DMIs hjemmeside. I december var der 15 dage med frostvejr, januar havde 26 dage og februar 19 dage. Når det kun er frostvejr mellem halvdelen og 2/3 af dagene, kan der jo ligesom ikke ligge sne konstant.
Mon ikke at de snakker så meget, bare for at lukke munden på dig?
Bare for at bevise, at du ikke har ret, har jeg lige været inde på DMIs hjemmeside. I december var der 15 dage med frostvejr, januar havde 26 dage og februar 19 dage. Når det kun er frostvejr mellem halvdelen og 2/3 af dagene, kan der jo ligesom ikke ligge sne konstant.
Mon ikke at de snakker så meget, bare for at lukke munden på dig?
Hva i? Blir i bedre humør av regn?Ethric wrote:Det har regnet i en uke, nå er det bare overskyet.Milla aka. the Slayer wrote:[
Ak, ja den dejlige sol er endelig nået til Danmark. Hvordan er det hos dig? Regner det?
Men jeg liker ikke sol, jeg blir faktisk i godt humør når det regner og liker best å være ute da
Vel da er vel ikke sommern noe for deg da, du blir vel til stein så snart sola titter gjennom skyene
Hær i trøndelag er det uber fint vær ja, over 30 grader i sola og litt over 26 i skyggen, deilig ja
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Ja, men det har jo ikke været varmt nok til at smelte al sneen. ERGO: Der har ligget sne helt til og næsten med marts. Nu stopper det altså fister Der var sne, BASTA BUMPaulus1 wrote:Sandsynligvis ikke så gammel som du tror
Jeg er ikke så fandens god til at bedømme alder. Er du en af dem, der ikke vil afsløre det eller hvad? Jeg vil nok gætte på tidligt i trediverne
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Da fa ce fac si io si abereaza. Nimeni no sa observe.... chiar ma intreb daca suspecteaza vreunu ca vorbim numa prostii paici.... bine, io oricum.theLuckyDragon wrote: Mai tre' să zic şi io ceva...
Mai probabil cred ca comentam asupra lor.... ar vrea ei.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
"Female Dwarf" in cazul asta. Adica n-o sa-si dea seama de diferenta....
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Altid Men jeg har ret..Paulus1 wrote:Pfffttt, du er bare påståelig og stædig
Der var da en del sne, også mere end andre år, men ikke så meget som du påstår. End of story.
Nå, men så har jeg i det mindste ikke fornærmet dig helt vildt Jeg troede bare, du var ældre end min bror, men den holdt så ikke Jeg tror desuden tit, at folk er ældre, end de egentlig er, hvis de er ret høje (som jeg fx syns, du er)...min bror er en splejset fætter forresten, så du må ikke smadre ham totalt til squashPaulus1 wrote:Dit gæt passer meget godt med hvad de fleste andre sætter det til. Men jeg er altså 27
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nei det kan nok brukes begge veier men det er lettere å spleise noe som er brukket på tversMilla aka. the Slayer wrote:
Og hvorfor betyder det kun, når noget er gået i stykker på tværs? Har I så et andet ord for det modsatte også?
Løber solen sort, da skal du løpe
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Om aveam clase de limbile astea? La mine stiu ca se invata spaniola si portugheza. De norvegiana nu am auzit.