![dontknow ;|](/forums/images/smilies/dontknow.gif)
![mad :mad:](/forums/images/smilies/mad.gif)
![wink ;)](/forums/images/smilies/wink.gif)
Virkelig?Paulus1 wrote:Det er egentligt mærkeligt nok - ifølge dig, så snakker alle du kommer i nærheden af utroligt meget??
![eyes wide open 8|](/forums/images/smilies/eyes_wideopen.gif)
![smile_teeth :D](/forums/images/smilies/smile_teeth.gif)
Virkelig?Paulus1 wrote:Det er egentligt mærkeligt nok - ifølge dig, så snakker alle du kommer i nærheden af utroligt meget??
Hva i? Blir i bedre humør av regn?Ethric wrote:Det har regnet i en uke, nå er det bare overskyet.Milla aka. the Slayer wrote:[
Ak, ja den dejlige sol er endelig nået til Danmark. Hvordan er det hos dig? Regner det?
Men jeg liker ikke sol, jeg blir faktisk i godt humør når det regner og liker best å være ute da
Ja, men det har jo ikke været varmt nok til at smelte al sneen. ERGO: Der har ligget sne helt til og næsten med marts. Nu stopper det altså fisterPaulus1 wrote:Sandsynligvis ikke så gammel som du tror
Og jo, du overdriver helt vildt.
Bare for at bevise, at du ikke har ret, har jeg lige været inde på DMIs hjemmeside. I december var der 15 dage med frostvejr, januar havde 26 dage og februar 19 dage. Når det kun er frostvejr mellem halvdelen og 2/3 af dagene, kan der jo ligesom ikke ligge sne konstant.![]()
Da fa ce fac si io si abereaza. Nimeni no sa observe.... chiar ma intreb daca suspecteaza vreunu ca vorbim numa prostii paici.... bine, io oricum.theLuckyDragon wrote: Mai tre' să zic şi io ceva...
AltidPaulus1 wrote:Pfffttt, du er bare påståelig og stædig![]()
Der var da en del sne, også mere end andre år, men ikke så meget som du påstår. End of story.
Nå, men så har jeg i det mindste ikke fornærmet dig helt vildtPaulus1 wrote:Dit gæt passer meget godt med hvad de fleste andre sætter det til. Men jeg er altså 27
Nei det kan nok brukes begge veier men det er lettere å spleise noe som er brukket på tversMilla aka. the Slayer wrote:
Og hvorfor betyder det kun, når noget er gået i stykker på tværs? Har I så et andet ord for det modsatte også?
Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] and 5 guests