de acolo, filmul va continua din azilul de bătrâni.
@Pallas Athene
I just love giving detailed explanations!
![smile :)](/forums/images/smilies/smile9.gif)
Cu = with
ce = what
era = was (3rd person singular)
Det har regnet i en uke, nå er det bare overskyet.Milla aka. the Slayer wrote:[
Ak, ja den dejlige sol er endelig nået til Danmark. Hvordan er det hos dig? Regner det?
"I'm only happen when it rains"?, "Livin' la Vida Loca"?...he he..regn kan være en skøn ting, når luften er blevet for tung, men det lyder lidt spøjst, at du bedst kan lide at være ude, når det regnerEthric wrote:Det har regnet i en uke, nå er det bare overskyet.
Men jeg liker ikke sol, jeg blir faktisk i godt humør når det regner og liker best å være ute da
Så lenge det går an å gå inn igjen så gjør det ingenting, jeg tar ikke skade av vannMilla aka. the Slayer wrote:, men det lyder lidt spøjst, at du bedst kan lide at være ude, når det regnerDet er jo ikke vildt fedt at blive våd jo. Eller hvad?
1 uge? Du lever vist i en heftig fantasiverden, min venPaulus1 wrote:For meget sne?? Der er normalt 1 uges tid med sne her![]()
Hvis du har penge, så må du få, men har du ingen, så må du gåPaulus1 wrote:Kan du ikke sende rengøringsdamen over til mig også...
Det sker da ofte for migEthric wrote:bundet til et tre midt ute i skogen eller noe sånt hadde det vært greit med oppholdsvær, men det skjer ikke så ofte.
Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 0 guests