The foreign language thread
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
Era despre un "villain" nemaipomenit cu numele de "Magnificent Rock", şi DD era all over him, mare fan şi alea alea. MR vroia să aducă Luna mai aproape de Pămând ca să schimbe mareea şi să facă planeta mai albastră, pt că era culoarea lui preferată. Până la urmă Cadetul şi Marvin foiled his plans şi toţi au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi...
de acolo, filmul va continua din azilul de bătrâni.
@Pallas Athene
I just love giving detailed explanations!
Cu = with
ce = what
era = was (3rd person singular)
de acolo, filmul va continua din azilul de bătrâni.
@Pallas Athene
I just love giving detailed explanations!
Cu = with
ce = what
era = was (3rd person singular)
"Not all those who wander are lost." -- JRRT
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Nu-l cunosc. Si daca mica noastra zeita a razboiului intelege ceva din explicatia aia io-s popa.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
Det har regnet i en uke, nå er det bare overskyet.Milla aka. the Slayer wrote:[
Ak, ja den dejlige sol er endelig nået til Danmark. Hvordan er det hos dig? Regner det?
Men jeg liker ikke sol, jeg blir faktisk i godt humør når det regner og liker best å være ute da
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
"I'm only happen when it rains"?, "Livin' la Vida Loca"?...he he..regn kan være en skøn ting, når luften er blevet for tung, men det lyder lidt spøjst, at du bedst kan lide at være ude, når det regner Det er jo ikke vildt fedt at blive våd jo. Eller hvad?Ethric wrote:Det har regnet i en uke, nå er det bare overskyet.
Men jeg liker ikke sol, jeg blir faktisk i godt humør når det regner og liker best å være ute da
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Han er bare en liten gremlin som ikke liker "bright light" - du skal se hva han har gjort med gardinene...
Været er sånn at det er like før det regner, men det ser ikke ut til å komme noe særlig. Jeg får vaske litt tøy og henge det ut, da begynner det nok å regne..
Været er sånn at det er like før det regner, men det ser ikke ut til å komme noe særlig. Jeg får vaske litt tøy og henge det ut, da begynner det nok å regne..
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg kan godt se idéen i bedre at kunne lide vinter, men det er altså bare en besværlig årstid. Der er for meget sne, for meget modvind, og man skal have alt for meget tøj på for at kunne holde varmen
Lækkert...slut for idag med det dumme sport Jeg har ikke set fjerner i dagevis, så jeg tror, der er støv på fjernbetjeningen Heldigvis kommer rengøringsdamen tirsdag
Lækkert...slut for idag med det dumme sport Jeg har ikke set fjerner i dagevis, så jeg tror, der er støv på fjernbetjeningen Heldigvis kommer rengøringsdamen tirsdag
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Så lenge det går an å gå inn igjen så gjør det ingenting, jeg tar ikke skade av vann Det er klart, hvis man hadde vært bundet til et tre midt ute i skogen eller noe sånt hadde det vært greit med oppholdsvær, men det skjer ikke så ofte.Milla aka. the Slayer wrote:, men det lyder lidt spøjst, at du bedst kan lide at være ude, når det regner Det er jo ikke vildt fedt at blive våd jo. Eller hvad?
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
... uheldigvis...? Det er vel å foretrekke å være bundet fast til andre ting.
For something completely different: fikk ikke sove, eksamen om ni timer og vet &¤#%"# ikke hva jeg skal finne på for å få blund på øynene. Noen tips? Som ikke involverer raske slag mot hoderegionen eller bruk av harde rusmidler?
For something completely different: fikk ikke sove, eksamen om ni timer og vet &¤#%"# ikke hva jeg skal finne på for å få blund på øynene. Noen tips? Som ikke involverer raske slag mot hoderegionen eller bruk av harde rusmidler?
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
))))
I've never read english, like this! I'm from Russia!
I also can:
Âîò îí íàø ðîäèìûé ðóññêèé ÿçûê! À âû òàê ìîã¸òå, à?
I also can:
Âîò îí íàø ðîäèìûé ðóññêèé ÿçûê! À âû òàê ìîã¸òå, à?
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
1 uge? Du lever vist i en heftig fantasiverden, min ven Der var to måneder og 1 uge med sne i år, og sådan er det da tit herPaulus1 wrote:For meget sne?? Der er normalt 1 uges tid med sne her
Hvis du har penge, så må du få, men har du ingen, så må du gåPaulus1 wrote:Kan du ikke sende rengøringsdamen over til mig også...
Hun er god, men hun snakker omtrent så meget som mig...måske lidt mer
Det sker da ofte for mig Jeg troede det var en helt naturlig del af livet..Ethric wrote:bundet til et tre midt ute i skogen eller noe sånt hadde det vært greit med oppholdsvær, men det skjer ikke så ofte.
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg overdriver ikke: der lå sne lige fra juleaften og to måneder frem Og det meste af tiden sneede det også. Du må være ved at blive gammel og glemsom
Hun gør rent på to timer og ti minutter, mens hun snakker løs. Det gælder om at være ude, når hun kommer...
Hun gør rent på to timer og ti minutter, mens hun snakker løs. Det gælder om at være ude, når hun kommer...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Du overdriver helt vildt... normalt har vi næsten ingen sne her, og bare fordi der kom en lille smule en gang imellem i vinters, gør du det pludselig til, at der bare var sne hele tiden. Og jeg husker udmærket... så gammel er jeg altså heller ikke
Det er egentligt mærkeligt nok - ifølge dig, så snakker alle du kommer i nærheden af utroligt meget??
Det er egentligt mærkeligt nok - ifølge dig, så snakker alle du kommer i nærheden af utroligt meget??