The foreign language thread

Light-hearted discussions, forum games and anything that doesn't fit into the other forums.
Tech Corner - Firewalls, AV etc. - Report Bugs - Board Rules
Ethric
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Ethric » 28 May 2006, 23:33

Hadde en bil en gang som hadde vært eid av en gammel mann før meg... den trengte trim ja :D
Who the hell locks these things?
- Duke

Kalah
Retired Admin
Retired Admin

Unread postby Kalah » 28 May 2006, 23:53

Seriøst, den Mazdaen var en 1995-modell som ble eid av mormor. Hun kjørte stort sett aldri, bare frem og tilbake til slektningene innenfor Moss kommune og muligens noen mil til Fredrikstad, og en gang annenhvert skuddår til oss i Risør. Aldri noen gang fortere enn 90, det vedder jeg hus og hale på. Så overtok vi den, og kjørte den lovlig, dvs. max 110 borte på motorveien i Oslo, men stort sett småkjøring det også. Den blien var daukjørt. Så en tur til Tyskland, og presto! vi har en Ferrari... ;)
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 29 May 2006, 07:02

Kalah wrote: Nordover gjennom Danmark ville bilen kjøre i ca. 160, men fartsgrensa var på 130. Bilen kjedet seg. :D
:lolu: Hihi...

Jeg vil nu også erkende, at sådan en susetur har gjort underværker for min bil. Koplingen er stadig stram, men bilen larmer slet ikke så meget mere overhovedet :-D
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 29 May 2006, 09:20

Wohooo, jeg har lige fået mail om, at min Heroes V er blevet sendt i dag... så får jeg den i morgen :D

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 29 May 2006, 09:21

Ja, tillykke :mad:
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 29 May 2006, 09:24

Du har jo alligevel ikke tid til at spille :tonguehands:
det har jeg egentlig heller ikke, men... ;|

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 29 May 2006, 09:54

Næh, men tanken om, at jeg i det mindste havde muligheden for at spille ville gøre mig næsten ligeså glad som at spille :D
Eller tanken om, at spillet landede i min postkasse inden for et par dage er da også berusende nok..
Men næh nej, jeg har intet :(
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 29 May 2006, 10:07

Får du måske ikke løn om 2 dage??
Så kan du vel købe spillet der...

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 29 May 2006, 10:11

Jo, men problemet er, at jeg får så sent fri fra arbejde, at jeg ikke kan nå ud og købe det. Så det blir først på lørdag tror jeg...hvis ikke jeg får det i gave a COWI...hehe, det kunne de sgu godt købe som gave :devious:
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 29 May 2006, 10:16

Mon ikke du får en eller anden kedelig gave... såsom en vase :devious:
Nå ja, du nævnte også, at du måske fik det i fødselsdagsgave... har du haft fødselsdag, eller er det stadig en mulighed?

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 29 May 2006, 10:23

Adr...vaser... :slap:
Vaser får man kun, hvis man ønsker sig det eller ikke har afleveret en ønskeseddel - ergo: man er selv uden om det! Nej, jeg har ønsket mig det spil, og så tre andre småting, som de sikkert køber i stedet.
Min fødselsdag er først den 23. juni, så der er lidt tid til endnu. Derfor må jeg hellere købe spillet, hvis jeg ikk får det på fredag, ellers skal jeg vente alt for længe og det mås man ikke :D
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 29 May 2006, 10:40

Eller hvis den der skal købe gaven ikke gider rende rundt i forskellige butikker, men bare køber hvad hun synes er en god gave... en dejlig Rosendahl vase :devious:

Orfinn
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Orfinn » 29 May 2006, 13:58

Kalah wrote:I fjor sommer dro jeg og samboeren på rundtur i Tyskland med en 10 år gammel Mazda 323 som aldri hadde vært over 120.
Gjennom Danmark - 130 (bare som oppvarming ;) ).
Forbi Hamburg - cruising speed 140.
Inn mot Berlin - forsøk på å ligge i 160 slo feil, bilen var for slapp. Ned til 150.
Berlin -> Leipzig - 30. Det var kø. :(
Leipzig - Koblenz - jevnt 160.
Moseldalen 60-70 (det går ikke an å kjøre fortere i den dalen, jeg har prøvd...).
Nordover mot Hamburg - cruising speed 160.
På A1 ved Bremen fikk jeg presset bilen opp i 180. Fortere gikk det ikke.
Nordover gjennom Danmark ville bilen kjøre i ca. 160, men fartsgrensa var på 130. Bilen kjedet seg. :D

Når mamma fikk igjen bilen fortalte hun meg at den aldri har vært sprekere... M.a.o: en roadtrip i Tyskland er bra for gamle biler! :-D
Mazda 323??? Har det jeg og gitt, en rød en, 91 model med 127 hester og vippelykter, det er harry det :D

Kalah
Retired Admin
Retired Admin

Unread postby Kalah » 29 May 2006, 14:04

Jahh.. bare at vår er en skikkelig bestemorbil av denne typen:

Image

Før: Gammel og treg.
Etter meg: Supersprek :D
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.

Orfinn
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Orfinn » 29 May 2006, 14:44

Min ser sånn ut (Mazda 323F), bortsett fra skiltet og kapslene da ;)
Veldig go bil å kjøre :tsup:

Image

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 29 May 2006, 15:10

Paulus1 wrote:Eller hvis den der skal købe gaven ikke gider rende rundt i forskellige butikker, men bare køber hvad hun synes er en god gave... en dejlig Rosendahl vase :devious:
Åh Gud, jeg hader når folk selv finder på gaver, når man allerede har givet dem en ønskeseddel :mad:
Igen: adr...vaser i gave! Jeg har slet ikke brug for vaser, for planter og blomster dør så snart de kommer i nærheden af mig. Jeg kan simpelthen ikke holde dem i live :S
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 29 May 2006, 15:19

Milla aka. the Slayer wrote:planter og blomster dør så snart de kommer i nærheden af mig. Jeg kan simpelthen ikke holde dem i live :S
Det kender jeg alt for godt...

Nå, du kan jo håbe at det er en fornuftig person, der skal købe gaven. Hvis det er en ældre person kan jeg forestille mig, at et spil ikke lige er det første de kigger efter.
Der er jo også nogle der synes det er så kedeligt at købe efter ønskeseddel, og at de har nogle meget mere spændende ideer ;|

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 29 May 2006, 15:26

Jamen de vil bare dø de planter! Jeg kan ikke styre dem. Får de for meget vand eller for lidt?! Åh, de dør ligemeget, hvilken af de to man vælger :disagree: De eneste, jeg har kunne holde i live længe er hortentiaer, men de er så også skyggeblomster og rimelig hårdføre, hvilket passer fint til mine værelser, som er lidt af en hule :D

Den hersens "fornuftige" person er dog kun 28, og egentlig meget sød, men hun kan vist ikke lide mig, så mon ikke det blir en vase?
Sidstnævnte kommentar har jeg kun en ting at sige til: Dumme dumme mennesker, der selv syns, de er seje, hvilket de ikke er :flame:
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 29 May 2006, 15:31

Prøv med en kaktus :devious:
Okay, det er da positivt, at hun er ung - så er der da en chance for at hun vover sig ind i en spilbutik. Hvorfor tror du, at hun ikke kan lide dig??

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 29 May 2006, 15:44

Jeg har faktisk en kaktus på mit skrivebord, som jeg har haft i 8 år. Den vander jeg aldrig, men min mor sniger sig vist ind indimellem og gør det. Eller også er det rengøringsdamen. Jeg ved det egentlig ikk, men den burde være død.

Hun vrisser altid ad mig, men måske er det fordi, jeg vrissede ad hende engang, fordi jeg syntes, hun ikke lavede noget :D Hun siger også mange ting i et surt toneleje. Ting, som jeg udemærket godt ved :S
Jeg glæder mig til aldrig at skulle se hende igen :devil: Dø, din ko :beheading:
- Dragon Age Origins

Return to “Campfire”