The foreign language thread
Seriøst, den Mazdaen var en 1995-modell som ble eid av mormor. Hun kjørte stort sett aldri, bare frem og tilbake til slektningene innenfor Moss kommune og muligens noen mil til Fredrikstad, og en gang annenhvert skuddår til oss i Risør. Aldri noen gang fortere enn 90, det vedder jeg hus og hale på. Så overtok vi den, og kjørte den lovlig, dvs. max 110 borte på motorveien i Oslo, men stort sett småkjøring det også. Den blien var daukjørt. Så en tur til Tyskland, og presto! vi har en Ferrari...
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Hihi...Kalah wrote: Nordover gjennom Danmark ville bilen kjøre i ca. 160, men fartsgrensa var på 130. Bilen kjedet seg.
Jeg vil nu også erkende, at sådan en susetur har gjort underværker for min bil. Koplingen er stadig stram, men bilen larmer slet ikke så meget mere overhovedet
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Næh, men tanken om, at jeg i det mindste havde muligheden for at spille ville gøre mig næsten ligeså glad som at spille
Eller tanken om, at spillet landede i min postkasse inden for et par dage er da også berusende nok..
Men næh nej, jeg har intet
Eller tanken om, at spillet landede i min postkasse inden for et par dage er da også berusende nok..
Men næh nej, jeg har intet
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jo, men problemet er, at jeg får så sent fri fra arbejde, at jeg ikke kan nå ud og købe det. Så det blir først på lørdag tror jeg...hvis ikke jeg får det i gave a COWI...hehe, det kunne de sgu godt købe som gave
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Adr...vaser...
Vaser får man kun, hvis man ønsker sig det eller ikke har afleveret en ønskeseddel - ergo: man er selv uden om det! Nej, jeg har ønsket mig det spil, og så tre andre småting, som de sikkert køber i stedet.
Min fødselsdag er først den 23. juni, så der er lidt tid til endnu. Derfor må jeg hellere købe spillet, hvis jeg ikk får det på fredag, ellers skal jeg vente alt for længe og det mås man ikke
Vaser får man kun, hvis man ønsker sig det eller ikke har afleveret en ønskeseddel - ergo: man er selv uden om det! Nej, jeg har ønsket mig det spil, og så tre andre småting, som de sikkert køber i stedet.
Min fødselsdag er først den 23. juni, så der er lidt tid til endnu. Derfor må jeg hellere købe spillet, hvis jeg ikk får det på fredag, ellers skal jeg vente alt for længe og det mås man ikke
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Mazda 323??? Har det jeg og gitt, en rød en, 91 model med 127 hester og vippelykter, det er harry detKalah wrote:I fjor sommer dro jeg og samboeren på rundtur i Tyskland med en 10 år gammel Mazda 323 som aldri hadde vært over 120.
Gjennom Danmark - 130 (bare som oppvarming ).
Forbi Hamburg - cruising speed 140.
Inn mot Berlin - forsøk på å ligge i 160 slo feil, bilen var for slapp. Ned til 150.
Berlin -> Leipzig - 30. Det var kø.
Leipzig - Koblenz - jevnt 160.
Moseldalen 60-70 (det går ikke an å kjøre fortere i den dalen, jeg har prøvd...).
Nordover mot Hamburg - cruising speed 160.
På A1 ved Bremen fikk jeg presset bilen opp i 180. Fortere gikk det ikke.
Nordover gjennom Danmark ville bilen kjøre i ca. 160, men fartsgrensa var på 130. Bilen kjedet seg.
Når mamma fikk igjen bilen fortalte hun meg at den aldri har vært sprekere... M.a.o: en roadtrip i Tyskland er bra for gamle biler!
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Åh Gud, jeg hader når folk selv finder på gaver, når man allerede har givet dem en ønskeseddelPaulus1 wrote:Eller hvis den der skal købe gaven ikke gider rende rundt i forskellige butikker, men bare køber hvad hun synes er en god gave... en dejlig Rosendahl vase
Igen: adr...vaser i gave! Jeg har slet ikke brug for vaser, for planter og blomster dør så snart de kommer i nærheden af mig. Jeg kan simpelthen ikke holde dem i live
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Det kender jeg alt for godt...Milla aka. the Slayer wrote:planter og blomster dør så snart de kommer i nærheden af mig. Jeg kan simpelthen ikke holde dem i live
Nå, du kan jo håbe at det er en fornuftig person, der skal købe gaven. Hvis det er en ældre person kan jeg forestille mig, at et spil ikke lige er det første de kigger efter.
Der er jo også nogle der synes det er så kedeligt at købe efter ønskeseddel, og at de har nogle meget mere spændende ideer
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jamen de vil bare dø de planter! Jeg kan ikke styre dem. Får de for meget vand eller for lidt?! Åh, de dør ligemeget, hvilken af de to man vælger De eneste, jeg har kunne holde i live længe er hortentiaer, men de er så også skyggeblomster og rimelig hårdføre, hvilket passer fint til mine værelser, som er lidt af en hule
Den hersens "fornuftige" person er dog kun 28, og egentlig meget sød, men hun kan vist ikke lide mig, så mon ikke det blir en vase?
Sidstnævnte kommentar har jeg kun en ting at sige til: Dumme dumme mennesker, der selv syns, de er seje, hvilket de ikke er
Den hersens "fornuftige" person er dog kun 28, og egentlig meget sød, men hun kan vist ikke lide mig, så mon ikke det blir en vase?
Sidstnævnte kommentar har jeg kun en ting at sige til: Dumme dumme mennesker, der selv syns, de er seje, hvilket de ikke er
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg har faktisk en kaktus på mit skrivebord, som jeg har haft i 8 år. Den vander jeg aldrig, men min mor sniger sig vist ind indimellem og gør det. Eller også er det rengøringsdamen. Jeg ved det egentlig ikk, men den burde være død.
Hun vrisser altid ad mig, men måske er det fordi, jeg vrissede ad hende engang, fordi jeg syntes, hun ikke lavede noget Hun siger også mange ting i et surt toneleje. Ting, som jeg udemærket godt ved
Jeg glæder mig til aldrig at skulle se hende igen Dø, din ko
Hun vrisser altid ad mig, men måske er det fordi, jeg vrissede ad hende engang, fordi jeg syntes, hun ikke lavede noget Hun siger også mange ting i et surt toneleje. Ting, som jeg udemærket godt ved
Jeg glæder mig til aldrig at skulle se hende igen Dø, din ko
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins