The foreign language thread

Light-hearted discussions, forum games and anything that doesn't fit into the other forums.
Tech Corner - Firewalls, AV etc. - Report Bugs - Board Rules
Kalah
Retired Admin
Retired Admin

Unread postby Kalah » 16 Oct 2006, 15:14

Jeg lager reviews uten spoilers, så du kan trygt lese dem, Paulus.
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.

theLuckyDragon
Round Table Knight
Round Table Knight

Unread postby theLuckyDragon » 16 Oct 2006, 18:43

Luni: 8-10 Analiză şi producere de text; 10-12 Studii culturale EN; 14-16 Română; 18-20 Tehnica Traducerii FR

Actualizat zilnic. Până se schimbă, bineînţeles. Am auzit că vor să ne mute T.T.-ul de azi pe mai devreme.
"Not all those who wander are lost." -- JRRT

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 16 Oct 2006, 18:46

@Paule: Jeg er bare meget fascineret af hele idéen bag det. Det er virkelig underholdende, for jeg elsker sådan noget overnaturligt fis :D
Lissom V for Vendetta eller Matrix...jeg blir som regel fuldstændig besat af sådan noget :ashamed:

Vil gå ind og se almindelige film nu *suk*: der var ikke andet i Fakebuster.. :(
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster

Unread postby ThunderTitan » 16 Oct 2006, 19:11

theLuckyDragon wrote: Actualizat zilnic. Până se schimbă, bineînţeles. Am auzit că vor să ne mute T.T.-ul de azi pe mai devreme.
You evil evil man. :devil:

E cam naspa cu pauze intre. La noi in majoritatea tp nu am avut pauze. Sem asta chiar n-avem deloc. Bine, oraru e cam prost implementat, ca profi au o sala, noi alta. Alta data am avut ora in acceasi clasa cu alti, si porma profa avea ore la 2 clase in acelasi tp. Fac de management my sweet behind.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Alt-0128: €

Image

theLuckyDragon
Round Table Knight
Round Table Knight

Unread postby theLuckyDragon » 16 Oct 2006, 19:21

Ce? T.T.? :D Dar aşa zice profa' de franceză... S-o auzi numai când zice chiar în franceză T.T., cu un accent din ăla super franţuzesc!

Pauze între, eh ce să zic... de la 12 la 14 intenţionat am lăsat liber să mă pot duce la cantină să mănânc ceva.

ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster

Unread postby ThunderTitan » 16 Oct 2006, 19:24

O pauza merge. Mai multe nu prea.

Faza e cu ce o sa inteleaga astia din ce ai scris tu. :devil:
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Image

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 16 Oct 2006, 20:42

@Millus: Der er jo også Fantastiske Fire, Edderkoppen og Daredevil, hvis du vil blive i superhelte genren... selvom de ikke allesammen er ligeså gode som X-men.

Matrix er også rigtig god underholdning, selvom den første var den bedste, og så gik det ned af bakke derfra.

Kalah
Retired Admin
Retired Admin

Unread postby Kalah » 16 Oct 2006, 20:44

Ja, Matrix 3 var liksom bare et eneste stort antiklimaks. Selv om hele filmen er svært så underholdende fram til slutten, ødelegges det hele av at du sitter igjen foran kinolerretet som et eneste stor spørsmålstegn under rulleteksten...
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 17 Oct 2006, 12:33

Daredevil er en lortefilm! :mad: Har set de andre.

Der er jo en ganske god grund til at Matrix 2 og 3 var dårligere. Det innovative var lissom tabt efter den første film. De kunne jo ikke holde det innovative kørende i de to andre film. Det er næsten umuligt ;)
Jeg kan godt lide alle tre film og jeg har dem alle, men ser dem sjældent, for de er lidt kedelige, når man har set dem et par gange.

Det gode ved Matrix er, at det er sådan en slags film, man kan blive meget betaget af, og som man skal se et par gange for at forstå det hele. Den slags kan jeg godt lide.. :)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 17 Oct 2006, 13:29

Jeg er så ikke helt enig med dig i, at Daredevil er en dårlig film. Men den er ikke på højde med Spiderman og X-men, så meget er vi da enige om.

Har du forresten været i Fona??

@Kalah: Jeg synes også slutningen var ret svag i Matrix 3.
Jeg ved ikke om de holdt døren åben for en 4'er eller hvad ;|

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 17 Oct 2006, 13:35

Paulus1 wrote:Jeg er så ikke helt enig med dig i, at Daredevil er en dårlig film.
8| 8| 8| 8| 8|

Du er sindssyg eller også har du meget dårlig smag 8| Sjældent har jeg set en dårlige film end den. Idiotens kropsnære spandex-kostume har ører! Og det er Ben Affleck!!! Det er da for galt det her...
(selvom jeg dog må respektere at du har din mening)

...

Speechless 8|
- Dragon Age Origins

ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster

Unread postby ThunderTitan » 17 Oct 2006, 15:52

A draq Kalah, ti-a furat primul post din pagina.

Image

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 17 Oct 2006, 16:20

Milla aka. the Slayer wrote:kropsnære spandex-kostume har ører!
Ligesom en halv snes andre superhelte. Har du lagt mærke til Wolverine i tegnefilmen, eller Batman for den sags skyld?

Er der noget bortset fra kostumet, som du er utilfreds med, eller stod du bare fuldstændigt af, da du så det dejlige røde spandex? :D

Gaidal Cain
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Gaidal Cain » 17 Oct 2006, 16:55

Milla aka. the Slayer wrote:Og det er Ben Affleck!!!
Exakt. Daredevil är en dålig film, om inte annat så pga Ben Affleck. Bara det lilla nummer han och Elektra gör på gungbrädet är ju tillräckligt för att sabba hela filmen...
You don't want to make enemies in Nuclear Engineering. -- T. Pratchett

Kalah
Retired Admin
Retired Admin

Unread postby Kalah » 17 Oct 2006, 17:58

Har noen sett den nye Superman-filmen? Jeg har ikke. Lurer på å kjøpe den hvis den er bra.

theLuckyDragon
Round Table Knight
Round Table Knight

Unread postby theLuckyDragon » 17 Oct 2006, 18:14

Marţi: 8-10 Fonetică FR (din 2 în 2 săptămâni); 10-12 Fonetică EN (teoretic, încă nu s-a stabilit nimic concret); 14-16 Informatică; 18-20 Studii culturale FR (facem cu o franţuzoaică veritabilă).

Ha, iar îs primul. :D

ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster

Unread postby ThunderTitan » 17 Oct 2006, 18:30

theLuckyDragon wrote: Ha, iar îs primul. :D
Degeaba, ti-a intrerupt siru...

La noi avem un prof cu care tre sa facem un proiect si nu e in tara. Dabea astept sa se intoarca si sa ne puna sa recuperam, ca deh, altfel nu avem tp de proiect, nu.

Image

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 18 Oct 2006, 19:27

Paulus1 wrote:Ligesom en halv snes andre superhelte. Har du lagt mærke til Wolverine i tegnefilmen, eller Batman for den sags skyld?
Batman har i det mindste en cool stemme! Samme med ulven..
Daredevil er måske, men kun MÅSKE, en god nok tegneserie, men filmen er simpelthen for øm! Og ham Kingpin: hvor kliché!!!! Den film er så nederen på så mange måder, at jeg ikke gider remse dem op. Desuden er plottet taget lige ud af røven på en ko... dårlig film :disagree:
Paulus1 wrote:Er der noget bortset fra kostumet, som du er utilfreds med, eller stod du bare fuldstændigt af, da du så det dejlige røde spandex? :D
Hader spandex. Filmen er komøg. Bare min mening altså :D
- Dragon Age Origins

Paulus1
Archlich
Archlich

Unread postby Paulus1 » 18 Oct 2006, 19:39

Kingpin er faktisk en ret vigtig del af Marvel universet. I tegneserierne har både Spiderman og Daredevil problemer med at få skovlen under ham, selvom de ret tit har deres små kampe.

... ups, der kom det vist ud, at jeg har læst stakkevis af superheltetegneserier :ashamed: :ashamed:

Hvis du synes Daredevil er dårlig, så skal du være glad for at du ikke har set Elektra.. damen har faktisk hendes egen film, og Daredevil er et rent mesterværk sammenlignet med den. :D

Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero

Unread postby Milla aka. the Slayer » 18 Oct 2006, 19:43

Mja, det er jeg skam også. Det er i det mindste med en ok skuespiller. Dog kan man blive træt af de struttende læber :disagree:
Jeg syntes, på det tidspunkt Elektra kom ud, at det virkede latterligt at lave en film om hende, da hun jo sådan set døde i Daredevil. Jeg ved godt, at hendes film sikkert foregår før det ( :| ), men det virkede stadig tamt. Desuden hader jeg, når nogen, der skal forestille at være helt, dør! Det er lissom ikke meningen, og det er mindre profitabelt :D
- Dragon Age Origins

Return to “Campfire”