The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Hmm, godt spørgsmål. Jeg spiller H4 lidt hver dag efter jeg har søgt jobs, og ellers prøver jeg bare at slappe lidt af, spille lidt squash, se lidt AP. Jeg tuller bare omkring. Lidt lissom dig
Jeg ved godt, jeg er her sjældent for tiden, og der er ikke nogen vild grund til det. Jeg har bare ikke så meget at sige. Tro det eller ej
Hva laver du så? Jeg ser dig sjældent her, men det er der så nok en grund til jo
Jeg ved godt, jeg er her sjældent for tiden, og der er ikke nogen vild grund til det. Jeg har bare ikke så meget at sige. Tro det eller ej
Hva laver du så? Jeg ser dig sjældent her, men det er der så nok en grund til jo
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Det er egentlig mærkeligt, at jeg aldrig er stødt på dig ude i squash-centeret, så meget som du påstår at du spiller
Hvad jeg laver? Tuller rundt, lidt ligesom dig
og så spiller jeg en del Civ III, spiller squash og badminton... arbejder også lidt nogengange. Egentlig ret kedeligt.
Har du ikke noget at sige??
Er der nogen der har på dig?
Hvad jeg laver? Tuller rundt, lidt ligesom dig
og så spiller jeg en del Civ III, spiller squash og badminton... arbejder også lidt nogengange. Egentlig ret kedeligt.
Har du ikke noget at sige??
Er der nogen der har på dig?
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg var til squash idag faktisk, men det var pludselig ikke så sjovt, for mine lår begyndte med ét at klø helt afsindigt! Det kløede bare så voldsomt, og jeg ved ikke, hvorfor det startede. Jeg måtte jo ikke klø igen, så jeg måtte prøve at koncentrere mig om spillet, men jeg kunne bare slet ikke Mine lår var helt blussende røde til sidst. Det var så skrækkeligt...
Nej faktisk ikke. Der er ingen, der holder mig fra at ævle. Jeg syns bare emnerne her på forummet er lidt kedelige i øjeblikket, så jeg kommer her ikke hver dag
Nej faktisk ikke. Der er ingen, der holder mig fra at ævle. Jeg syns bare emnerne her på forummet er lidt kedelige i øjeblikket, så jeg kommer her ikke hver dag
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Det var så lidt mere detaljeret, end jeg ville have foretrukket.Milla aka. the Slayer wrote:Jeg var til squash idag faktisk, men det var pludselig ikke så sjovt, for mine lår begyndte med ét at klø helt afsindigt! Det kløede bare så voldsomt, og jeg ved ikke, hvorfor det startede. Jeg måtte jo ikke klø igen, så jeg måtte prøve at koncentrere mig om spillet, men jeg kunne bare slet ikke Mine lår var helt blussende røde til sidst. Det var så skrækkeligt...
men det lyder ret træls...
Hvis nu du selv startede nogle interessante diskussioner, fx. om din strategi i HIV, ville der måske være lidt mere gang i den herinde.
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Mai bine decat aici, unde nu imi e frig da simt cu ma paste o raceala (in gat simt) si tre sa ma imbrac in haine mai groase, in care mi-e cald.
Si colegilor mei le e frig.
Bine, faza cu raceala e vina mea, ca stau cu usa de la balcon deschisa si in chiloti si tricou. Sti, scarpinandu-ma pe .....
Si colegilor mei le e frig.
Bine, faza cu raceala e vina mea, ca stau cu usa de la balcon deschisa si in chiloti si tricou. Sti, scarpinandu-ma pe .....
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Mja, men det gør jeg ikke, for jeg har ikke så megen strategi Jeg er heller ikke særlig opfindsomPaulus1 wrote:Hvis nu du selv startede nogle interessante diskussioner, fx. om din strategi i HIV, ville der måske være lidt mere gang i den herinde.
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero