The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nei det er jo nettop det, derfor jeg er fornærmet. Litt av noen kompiser jaCampaigner wrote:Ethric: Dina kompisar ville inte ha med dig, fast de säger inte det
Nei det er ganske fælt hvis jeg må gjøre noe når det er så varmt. Går greit hvis jeg kan holde meg helt i ro Regn er så avslappende, og det er ingenting som en spasertur på kirkegården i en regnfull nattCampaigner wrote:Gillar du också regn?? Trodde inte det fanns såna som vi Antar att du inte gillar 25 graders stekande sol precis som jag. Avlider för sjutton i sån värme....
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
Färre som kan se de där irriterande gröna fyrverkerierna då, eller?Ethric wrote:Nei det er ganske fælt hvis jeg må gjøre noe når det er så varmt. Går greit hvis jeg kan holde meg helt i ro Regn er så avslappende, og det er ingenting som en spasertur på kirkegården i en regnfull natt
You don't want to make enemies in Nuclear Engineering. -- T. Pratchett
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Helt til en hånd stikker opp av ei grav..... Uansett er en kirkegård hjemsøkt ta med en minstøvsuger for gjenferd og slegge for beinrangel og ikke glem hvitløkskrans rundt halsen mot vampyrer og vann fra kirkens spring i en vannpistol mot zombier. Just in caseDet er da ikke skummelt på en kirkegård - alle der er døde. Jeg pleier å gå tur med hunden min på en kirkegård...
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Vi har 3 computere her hos os, og det er kun på min, at det ikke virker Jeg er ved at lave tests, som intil videre tegner på, at det er min computer, der er problemetKalah wrote:... sa jenten som hadde tilgang til denne siden...?
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero