The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Kan du sige "bærbar"?
Næh, og desuden (selvom det lyder rigtig klamt), så er det lidt lissom min tråd, selvom jeg ikke kan bestemme om folk spammer den. Han må have en dårlig dag, men nu ved han da, hvor irriterende det er, hvis man føler, at nogen spammer.
Næh, og desuden (selvom det lyder rigtig klamt), så er det lidt lissom min tråd, selvom jeg ikke kan bestemme om folk spammer den. Han må have en dårlig dag, men nu ved han da, hvor irriterende det er, hvis man føler, at nogen spammer.
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Mmja...men han havde jo heller ikke noget interessant at tilføje. Han kunne da også bare skrive som en gal her, men der er ingen, der gider skrive med ham, fordi han er arrogant og dum at høre på. Han følte sig måske bare overset eller udkonkurreret. Hvad ved jeg
Det er da min tråd...nærmest. Jeg er ophav til den i hvert fald
Det er da min tråd...nærmest. Jeg er ophav til den i hvert fald
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Det var faktisk også en ting der slog mig - hans post var jo langt mere off-topic end vores var. Men for at påpege det, skulle jeg jo selv have lavet en post der ikke var indenfor emnet.
Måske har det også lidt at gøre med, at der ikke er så mange her der kan forstå serbisk, at han har det lidt svært med den her tråd. Og at vi får alle de andres posts til at forsvinde lidt langt væk, når vi går i gang
Prøv at spørge Ethric eller Kalah om de har samme mening, altså at det er dig der skal styre indholdet i den tråd??
Hvordan gik din squash kamp den anden dag?
Bortset fra, at det var ubehageligt varmt, altså.
Måske har det også lidt at gøre med, at der ikke er så mange her der kan forstå serbisk, at han har det lidt svært med den her tråd. Og at vi får alle de andres posts til at forsvinde lidt langt væk, når vi går i gang
Prøv at spørge Ethric eller Kalah om de har samme mening, altså at det er dig der skal styre indholdet i den tråd??
Hvordan gik din squash kamp den anden dag?
Bortset fra, at det var ubehageligt varmt, altså.
Mja dere var nå ikke helt vekke fra emnet, selv om dere var litt "chatty" Men hans kommentarer og beskyldninger var absolutt helt utenfor emnet.
Og den som har startet eller ellers er bakgrunn for en tråd har vel en del å si om hva som er emnet eller ikke, selv om det heller ikke gjelder betingelsesløst. Men vi har da heller ikke faste regler for sånt, vi ser det nå bare an, om det virker fornufitg eller ikke. Og så skal man vel ikke være helt gal fascist heller, selv om andre kanskje ikke er enig med meg i det
Og den som har startet eller ellers er bakgrunn for en tråd har vel en del å si om hva som er emnet eller ikke, selv om det heller ikke gjelder betingelsesløst. Men vi har da heller ikke faste regler for sånt, vi ser det nå bare an, om det virker fornufitg eller ikke. Og så skal man vel ikke være helt gal fascist heller, selv om andre kanskje ikke er enig med meg i det
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Måske er han sur også, fordi det er ham, der har startet denne tråd, og han sætter ikke fødderne i den længere. Skide være med ham. Han pisser bare af på os, fordi han keder sig
Squash var lækkert og ja...svedigt Skal ud igen i morgen. Blir super Masser af sved..
@Ethric: Hehe, så du er den flinke mod?
Squash var lækkert og ja...svedigt Skal ud igen i morgen. Blir super Masser af sved..
@Ethric: Hehe, så du er den flinke mod?
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Ville det ikke også stort set udelukke alle moderatorerne??Og så skal man vel ikke være helt gal fascist heller, selv om andre kanskje ikke er enig med meg i det
@Milla: jeg er slet ikke misundelig, for jeg skal heldigvis på arbejde i morgen, i stedet for at spilde tiden med at spille squash
Tror du de prøver på at lege good cop, bad cop??
Last edited by Paulus1 on 23 Jul 2006, 20:05, edited 1 time in total.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Måske burde vi sige det til ham? Bare for at være flabet og træde lidt i det???
Nej, selvfølgelig er du ikke misundelig. Du holder jo "squash-ferie"
Mht. good cop bad cop, så nej: mange af de mods er bare sat i verden for at genere almindelige irriterende dødelige som os De er næsten alle lavet af ren ondskab
På tal om ondska så är det inte direkt vänligt att skriva saker i en teckenstorlek som är helt oläslig...
@GC: Du er bare misundelig
Nej, selvfølgelig er du ikke misundelig. Du holder jo "squash-ferie"
Mht. good cop bad cop, så nej: mange af de mods er bare sat i verden for at genere almindelige irriterende dødelige som os De er næsten alle lavet af ren ondskab
På tal om ondska så är det inte direkt vänligt att skriva saker i en teckenstorlek som är helt oläslig...
@GC: Du er bare misundelig
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
Of Doamne, încă nu v-aţi plictisit?
No, am fost la Cluj ieri, toate bune şi frumoase. Pe Feleac a fost un accident şi a trebuit să mergem cam o oră cu viteza melcului turbat, da' apoi am ajuns bine, că nu-i aşa întortocheat oraşul ca Buzăul (ştiu că Buzăul e mult mai mic, dar pt nush ce motiv, noi întotdeauna ne rătăcim în Buzău când mergem pe-acolo; e o chestie de familie, "Blestemul Buzăului" ). Pe 27 se afişează rezultatele şi apoi tre' să merg să confirm... Apoi să caut o chirie undeva, cu careva din colegii care merg tot la Cluj... Bătaie de cap.
Mâine dacă-i faină vremea pe-aici merg în drumeţie la Ciupercile de Piatră cu prietenii. Parcă m-aş duce, dar parcă totuşi ar fi bine şi dacă ar ploua, că locul e la vreo două ore de mers pe drum forestier, peste un deal, după o stână cu câini fioroşi şi un bou irascibil. O să vedem ce-o să iasă.
No, am fost la Cluj ieri, toate bune şi frumoase. Pe Feleac a fost un accident şi a trebuit să mergem cam o oră cu viteza melcului turbat, da' apoi am ajuns bine, că nu-i aşa întortocheat oraşul ca Buzăul (ştiu că Buzăul e mult mai mic, dar pt nush ce motiv, noi întotdeauna ne rătăcim în Buzău când mergem pe-acolo; e o chestie de familie, "Blestemul Buzăului" ). Pe 27 se afişează rezultatele şi apoi tre' să merg să confirm... Apoi să caut o chirie undeva, cu careva din colegii care merg tot la Cluj... Bătaie de cap.
Mâine dacă-i faină vremea pe-aici merg în drumeţie la Ciupercile de Piatră cu prietenii. Parcă m-aş duce, dar parcă totuşi ar fi bine şi dacă ar ploua, că locul e la vreo două ore de mers pe drum forestier, peste un deal, după o stână cu câini fioroşi şi un bou irascibil. O să vedem ce-o să iasă.
Last edited by theLuckyDragon on 23 Jul 2006, 22:44, edited 1 time in total.
"Not all those who wander are lost." -- JRRT