The foreign language thread
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
Har liknande erfarenhet- förutom fegisbiten i början . När jag spelat färdigt (blev träffad ungefär halvvägs i omgången...) så gick jag omkring en 50 m bort från området de pelade på- och så kommer en jäkla strökula och träffar mig på låret. Blev ett jäkla blåmärke.
You don't want to make enemies in Nuclear Engineering. -- T. Pratchett
Er noen år siden jeg prøvde paintball... var noen kompiser som dro meg med ut i skauen. Moro, det - spilte på lag 2 mot 2 og overlistet motstanderne ganske så kraftig. Midt i det hele ble det ropt "stopp", ettersom jeg hadde truffet en av dem midt i fjeset og dekket hele maska med maling
Er gøy å slippe ut Rambo-genet i blant.
Er gøy å slippe ut Rambo-genet i blant.
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Ja, måske har hun det, men det er da kun fordi hun ikke kan overvinde mig på andre punkter i livetPaulus1 wrote:Hvor spillede I henne? Vi er nogle stykker på arbejdet, der har snakket om at tage ud og lege med Paintball på et tidspunkt...
Jeg synes det er helt i orden at hun skød dig - det har hun sikkert haft lyst til i lang tid
Vi spillede et sted ude i Odense N, på vej mod Bogense. Bladstrupvej 243 var det. Slå det op på krak. Det var ikke nær så dyrt som andre steder og man skal ikke være et minimumsantal mennesker, så der er frit slag. Og de har killinger
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- DaemianLucifer
- Round Table Hero
Volis system of a down,ali nikako da razumes sta pevaju?Ne brini,resenje je tu,udaljeno samo jedan klik misa!
http://www.youtube.com/watch?v=2F05QfX0fks
http://www.youtube.com/watch?v=2F05QfX0fks
Doesn't that belong in the pointless but funny links thread??Volis system of a down,ali nikako da razumes sta pevaju?Ne brini,resenje je tu,udaljeno samo jedan klik misa!
Det er lang tid siden vi har spillet Heroes IV, så I er sikkert mere inde i det.
Og jeg tror det også vil være sjovt for os...
eneste ting jeg lige kommer til at tænke på er, at vi altid har spillet uden Equi. Jeg kan huske, at du nævnte et eller andet sted at du spiller med Equi.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
hmmm, problemet er ikke at få fat i equi filen, men mere at finde ud af hvor meget og hvad den egentlig ændrer - det kræver nok tilpasning i spillestilen.
Hvordan er sådant set ikke så svært. En mulighed er Hotseat, men det er nok ikke specielt praktisk, særligt når/hvis man spiller mod hinanden. Anden mulighed er at koble 4 PC'ere/laptops sammen. Tredje mulighed er at spille over Internettet - det kræver nok at der er 4 PC'ere tilsluttet i alt.
Hvordan er sådant set ikke så svært. En mulighed er Hotseat, men det er nok ikke specielt praktisk, særligt når/hvis man spiller mod hinanden. Anden mulighed er at koble 4 PC'ere/laptops sammen. Tredje mulighed er at spille over Internettet - det kræver nok at der er 4 PC'ere tilsluttet i alt.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero