The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg ved det, jeg ved det....har fået den kommentar flere gange nuPaulus1 wrote:Jeg kan forresten godt lide din nye titel... meget passende
Den er også fin til mig. Men succubus'en var bedre. Hun havde sådan en fin talje Det kan man vist ikke beskylde djævlene for at have
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Nu var det nu kun karavanerne jeg udtalte mig om.
Og samlet set synes jeg, at Summon Creatures som du kan få i Mage Guilds er mere brugbart end karavanerne. Med det er jeg ikke nød til, at blive sidende i min by i 4+ dage, mens jeg venter på mine forstærkninger.
I forhold til external dwellings er det selvfølgelig lidt træls, men hvis den er vigtig nok, så afsætter jeg en helt til at rende rundt og samle dem op - sammen med weekly-mines, som du kalder dem.
Og samlet set synes jeg, at Summon Creatures som du kan få i Mage Guilds er mere brugbart end karavanerne. Med det er jeg ikke nød til, at blive sidende i min by i 4+ dage, mens jeg venter på mine forstærkninger.
I forhold til external dwellings er det selvfølgelig lidt træls, men hvis den er vigtig nok, så afsætter jeg en helt til at rende rundt og samle dem op - sammen med weekly-mines, som du kalder dem.
Jeg ogPaulus1 wrote:Nu tænkte jeg nu ikke så meget på udseendet, men mere på væremåden
Men summon creatures er ikke "mer effektivt" enn caravan, fordi den gjør noe helt annet. Hvis noen knabber teen min og setter igjen et glass appelsinjuice, så ville jeg ikke godtatt det selv om appelsinjuice også er godt. Fordi poenget er ikke om det ene eller det andre er godt, poenget er at her hadde jeg en god kopp te, hvor ble så den av?
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Når man har syv børn tror jeg ikke, man har tid til fadbamserPaulus1 wrote:Eller også er han en mester i at finde på gode undskyldninger, når han i virkeligheden sad nede på den lokale og fik en fadbamse
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins