The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
To ord (tror jeg): Air Condition.Paulus1 wrote:Det er hvad der kommer ud af at have rocker lignende bekendte
hvordan kan du være syg med det vejr vi har her??
I Polen var det så varmt udenfor, at vi satte air condition på, når vi kørte rundt, så når man det ene øjeblik har det koldt og det næste bliver trampet ned af varme, så kan man hurtigt blive syg..
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
You know, letter don't actualy taste that good.Milla aka. the Slayer wrote:
To ord (tror jeg): Air Conditioning.
Stii, sunt gelos pe Milla pt ca poate sa chinuie lumea fara sa pateasca absolut nimik. Io tre sa am grija....
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
@Paulus: Nej tak Jeg stoler ikke på dine evner udi sådanne ting Hvis du ikke engang kan holde en tråd igang i en uge, så er dine evner vist begrænsede
@TT: You know I don't like you talking about me right?
Dumme TT...
@TT: You know I don't like you talking about me right?
Dumme TT...
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Jeg mente nu også mere bare at aflevere et netkort, og så ellers lade dig rode med det
... på den anden side ville det nok være lidt hovedløst... lidt lige som at sætte en hamster til at reparere min bil
Pffttt.. indrøm du bare, at du elsker når han snakker om dig - du får jo opmærksomhed (bare ærgeligt, at du ikke kan forstå det)
... på den anden side ville det nok være lidt hovedløst... lidt lige som at sætte en hamster til at reparere min bil
Pffttt.. indrøm du bare, at du elsker når han snakker om dig - du får jo opmærksomhed (bare ærgeligt, at du ikke kan forstå det)
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Why do you think i talk about you so much?!Milla aka. the Slayer wrote: @TT: You know I don't like you talking about me right?
Dumme TT...
Dreci, i-am scris numele din neatentie. Eh, merge si asa.
Disclaimer: May contain sarcasm!
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Det var ikke det, jeg mente. Det er kujon-agtigt af ham at skrive mit navn i hans ikke forståelige sætning Det var det, jeg mente.Paulus1 wrote:Er det mindre kujonagtigt, hvis han ikke viser det?
@TT: Well, I never said much and I see a familiar name poppong up once in a while
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
ehmm, du holder dig jo ligesom heller ikke selv tilbage i den disciplin... så jeg kan sådan set ikke forstå, hvad du brokker dig over, sveske.Milla aka. the Slayer wrote:Det var ikke det, jeg mente. Det er kujon-agtigt af ham at skrive mit navn i hans ikke forståelige sætning Det var det, jeg mente.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero