Yllskay åpay Illamay. Etday arvay onhay omsay inteay ycktetay attay övarspråketray ögday...Paulus1 wrote:elendigt kodesprog
The foreign language thread
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
True datPaulus1 wrote:Hvad er det forresten GC prøver at sige. Blandingen af svensk og elendigt kodesprog tiltaler mig ikke rigtigt...
Jeg tror, jeg fik skræmt ham væk. Han sidder nok i et hjørne i mørket og summer, mens han ryster af skræk og tisser i bukserne
Tordenskjold løb tør for soldater han ku genbruge
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Huj...der blev jeg lige forvirret et kort øjeblik. Havde glemt at grine er at græde på norskKalah wrote:Tenker du på sangen eller ber du faktisk fyren om å grine nok til at du kan få vaska deg?
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Hvem er Tordenskjold i denne sammenhengen? Trønderdansken fra 1700-tallet kan det ikke være, han er dau Er det et slags kallenavn på TT her? Og re Blue Eyes: Milla har gått i baret og må virkelig være snill\slem pike nå for å gjøre opp (hun vet hva jeg mener )
PS: Gaidal Cain, slutt å spamme tull
PS: Gaidal Cain, slutt å spamme tull
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
Prat. Svenska är helt fantasistkt lättförståeligt. Det är alla andra språk som är konstiga...Paulus1 wrote:Okay, måske var det lidt overdrevet.... og det er det der mærkelige svenske sprog, som jeg har størst problemer med.
Ethricay: äray etday ättrebay unay?
You don't want to make enemies in Nuclear Engineering. -- T. Pratchett
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Ethric wrote:Hvem er Tordenskjold i denne sammenhengen? Trønderdansken fra 1700-tallet kan det ikke være, han er dau Er det et slags kallenavn på TT her? Og re Blue Eyes: Milla har gått i baret og må virkelig være snill\slem pike nå for å gjøre opp (hun vet hva jeg mener )
Ja, svensk er den store fjende her. Norsk er forvirrende, men dog til at forstå, og det minder meget om dansk. Så vi har to ordentlige sprog her, og ét, der ikke er
Hvem er så ude i kulden nu
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
Egentligen är ju svenskan och danskan närmare släkt med varandra än något av dem är med norskan. Fast eftersom ni inte har vett att uttala orden på ett vettigt sätt är det för en otränad svensk lättare att förstå talad norska än talad danska. Skriftspråkligt är danska aningen lättare...Milla aka. the Slayer wrote: Ja, svensk er den store fjende her. Norsk er forvirrende, men dog til at forstå, og det minder meget om dansk.
You don't want to make enemies in Nuclear Engineering. -- T. Pratchett
For noe tøvGaidal Cain wrote:
Egentligen är ju svenskan och danskan närmare släkt med varandra än något av dem är med norskan.
Norsk skriftspråk (og da teller ikke rare lokale vestlandspåfunn) er tungt påvirket av dansk fra de ca 500 år da Norge var del av Danmark. Hvis man snakker om talespråk så har Norge selvsagt en god del syke dialekter, siden det er et såpass langt land, der lokale befolkninger i gammel tid har utviklet sin dialekt med lite kontakt med omverdenen.
Men nordmenn, som de overlegent intelligente vesener vi er (bortsett fra trøndere og en god del andre ), har stort sett ingen problemer med å forstå det meste av både svensk og dansk, både skrift og tale.
- Duke
- Duke
Så, Milla forlater en stund og denne tråden ?
Hahahahaaa, har fått internett her jeg er nå, trådløst bredbånd. Min far installerte antenne og mottaker og sånt, min lillebror tok seg av det datatekniske, jeg hadde overoppsyn med operasjonene
Så nå kan jeg holde øye med dere mer jevnlig mens jeg er her
Hahahahaaa, har fått internett her jeg er nå, trådløst bredbånd. Min far installerte antenne og mottaker og sånt, min lillebror tok seg av det datatekniske, jeg hadde overoppsyn med operasjonene
Så nå kan jeg holde øye med dere mer jevnlig mens jeg er her
- Duke
- Duke
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Cum a plecat Blue Eyes cum s-a oprit threadul.
Si ti-au facut-o intentionat, Ethric. Stiau ca iti pui banda si da-ia au trmis-o pe Milla departe. Zei ar ivăl. I like them.
Si ti-au facut-o intentionat, Ethric. Stiau ca iti pui banda si da-ia au trmis-o pe Milla departe. Zei ar ivăl. I like them.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Det er nå ikke mitt nett, det er pappas. Men jeg bruker det nå mens jeg er her.Paulus1 wrote: Er dit net fuldstændigt trådløst??
Er det kabel som du har koblet en trådløs router på, eller er det ægte trådløst?
Og det er vel ikke fullstending trådløst, i at det er kabel fra antennen på veggen til modemet, og fra modemet til routern. Men det kommer trådløst inn til huset, hvis det er det du mener. Jeg har forøvrig ikke så veldig mye peiling på sånt
- Duke
- Duke
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Pt. un necromancer nu prea le ai cu reinviatul threadurilor. Lipsa ochilor albastri e un mare handicap. Try harder.
Disclaimer: May contain sarcasm!