Don't. You'll wanna do it too some dayThunderTitan wrote:I resent that, whatever it means.Milla aka. the Slayer wrote:og deres forældre ville snakke dirty foran dem
The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
Atjay, anmay ankay ujay alltiday ovapray islatingray, astfay åpay enskasvay.Milla wrote:Er dét det bedste kodesprog, du kan GC? wink Det er et gammelt ét. Fra da mine forældre var børn, og deres forældre ville snakke dirty foran dem rolling eyes
You don't want to make enemies in Nuclear Engineering. -- T. Pratchett
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Great, now i feel dirty. Of course that might be because of the National Geographic documentary about homosexual animals i'm watching. Lesbian lionesses... who would have thought.Milla aka. the Slayer wrote:Don't. You'll wanna do it too some day
That's it, I declare Shenanigans. Get the brooms.Milla aka. the Slayer wrote:wink
Last edited by ThunderTitan on 06 Jul 2006, 20:13, edited 1 time in total.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Ja, han er rimelig off med nogle af de ting, han ikke kan lide. Faktisk har jeg ham mistænkt for at have set Not Another Teen Movie for nylig, for deri er nogle sammengroede tvillinger, der hele tiden siger "We recent that"....han har vist kopieret lidt fra dem
Jeg synes, Blue Eyes er sødt nok, selvom det selvfølgelig indikerer, at jeg er rimelig naiv.....men alt er bedre en Tordenskjold
Jeg synes, Blue Eyes er sødt nok, selvom det selvfølgelig indikerer, at jeg er rimelig naiv.....men alt er bedre en Tordenskjold
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Uh.... avatar. Wonder if she grows tentacles at every fulll moon?!theLuckyDragon wrote:ALL HAIL MILLA, the newest incarnation of the MGW!
Mama, ce perverse sunt animalele astea.
Disclaimer: May contain sarcasm!
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Ja, det ved jeg godt Jeg fjoller også bare, er sarkastisk, når jeg siger "tak" jo... Comprende? Eller skal jeg bøje det i neon? Skære det ud i pap måske?Paulus1 wrote:hehe, hvis MGW betyder hvad jeg tror, er du lige blevet svinet godt og grundigt til
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Hvorfra vidste jeg, du ville svare det? Nå ja, du er en forudsigelig mand...Paulus1 wrote:jeg vil gerne have det både i neon og skåret i pap, tak
tLD har lige skrevet til mig, at det faktisk var ment som et kompliment, pga. min post count og at det var hans faderland, og han var stolt...du ved: bla bla...han måtte bare hylde mig
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Skær dit eget pap og bøj dit eget neon fister løgsovsPaulus1 wrote: Men jeg mangler stadig mit neonskilt og papudskæring
Jeg tror, vi er gået over til at sige røvslikker, så nordmændene og svenkerne kan følge medPaulus1 wrote:hehe... fedterøv
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Men du spurgte selv om du skulle gøre det... du kan da ikke sådan bare løbe fra et løfte
Det havde jeg også oprindeligt skrevet, men det er på en eller anden måde lidt vulgært når det bliver skrevet....
Nu du nævner vores uheldige skandinaviske brødre, så burde GC være rigtig glad nu.. vi har spammet to sider uden at nævne squash
Det havde jeg også oprindeligt skrevet, men det er på en eller anden måde lidt vulgært når det bliver skrevet....
Nu du nævner vores uheldige skandinaviske brødre, så burde GC være rigtig glad nu.. vi har spammet to sider uden at nævne squash
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Pfft! Cry me a riverPaulus1 wrote:Men du spurgte selv om du skulle gøre det... du kan da ikke sådan bare løbe fra et løfte
"Uheldige"....hehe...den var god Svenskerne er de mest uheldige For de er helt vildt uforståelige
Shh...vi spammer da ikke. Du må ikke sige den slags ord putte
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero