The foreign language thread
Hehe, mente ikke egentlig å skrive engelsk der heller, det bare glapp Og jada, kan ofte være forvirrende
Ferien går vel bra, gjør ikke stort. Min mor arrangerte forsinket bursdagsfeiring for meg (ble 25 et par måneder siden) i dag, bare en sånn familiesamling. Fikk gaver nå og, du vet sånne gaver i konvolutter
Ferien går vel bra, gjør ikke stort. Min mor arrangerte forsinket bursdagsfeiring for meg (ble 25 et par måneder siden) i dag, bare en sånn familiesamling. Fikk gaver nå og, du vet sånne gaver i konvolutter
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
All my posts make completly perfect sense. Not my faul none of you get it....Milla aka. the Slayer wrote: But honestly few of us ever say anything non confusing
Auzi, s-ar putea sa ne faca Ochi Albastri articole pt ce haş. Ma intreb despre ce.
Si un intelectual e o persoana care isi foloseste intelectul, orice zice dictionarul ala al lor. Comunistii idioti.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
- DaemianLucifer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Hvad er der galt med konvolutterne... altså bortset fra, at de er røvkedelige?Milla aka. the Slayer wrote:Ahh ja, gaver i konvolutter...mine gavefjender
Med hensyn til Odense på landkortet henviste tLD måske til det billede som jeg postede fra Google Earth - og Odense er altså på kortet
Edit:
Sommerhuset var fint, og i det mindste var det lidt køligere end her i Odense. 32.8 grader
og ellers kunne vi jo altid hoppe i havet
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Du har lige svaret på dit eget spørgsmålPaulus1 wrote:Hvad er der galt med konvolutterne... altså bortset fra, at de er røvkedelige?Milla aka. the Slayer wrote:Ahh ja, gaver i konvolutter...mine gavefjender
Hmm...jeg er ikke så meget for at tage på stranden, men hvis det da skal være, så er det også okay. Og vandet er jo også som regel varmt ved stranden
Det har været 35 grader her, da det toppede...det var ulideligt varmt, og jeg tror, det blir tordenvejr snart
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
I det mindste må du da snart have fået din lyst styret med hensyn til solbadning... ellers bør du nok overveje at emigrere til Italien eller Tyrkiet.
Det bliver faktisk helt rart med lidt tordenvejr.. jeg er ved at være træt af varmen.
Det er forresten ærgeligt med squash i morgen, men vi må jo så finde en anden dag
Det bliver faktisk helt rart med lidt tordenvejr.. jeg er ved at være træt af varmen.
Det er forresten ærgeligt med squash i morgen, men vi må jo så finde en anden dag
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg var sammen med Pernille igår, så vi fik ikke solbadet, for vi sad ude under parasollen og spillede Heroes
Mht. tordenvejret: Ja, men helst, hvis det kommer med lidt regn Ellers blir det bare værre...
Jeg tror måske, min bror er lidt forvirret omkring alt det der med at flytte, og så skal vi til fødselsdag i morgen, så vi kan ikke spille senere heller. Det ville vi ellers gerne, men det kan ikk lade sig gøre, for så blir min farfar slikativ
Mht. tordenvejret: Ja, men helst, hvis det kommer med lidt regn Ellers blir det bare værre...
Jeg tror måske, min bror er lidt forvirret omkring alt det der med at flytte, og så skal vi til fødselsdag i morgen, så vi kan ikke spille senere heller. Det ville vi ellers gerne, men det kan ikk lade sig gøre, for så blir min farfar slikativ
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Ja ja, et køleskab var det vist. Godt det ikke er mig, der er fragtmand og skal slæbe sådan et monstrum op på fjerde sal
Min farfar blir vist 85...eller er det 86...hm...noget i den stil i hvert fald Jeg kan ikke holde styr på det længere. Hvert år tror han, det er hans sidste fødselsdag, men den holder lissom aldrig
Min farfar blir vist 85...eller er det 86...hm...noget i den stil i hvert fald Jeg kan ikke holde styr på det længere. Hvert år tror han, det er hans sidste fødselsdag, men den holder lissom aldrig
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
En ting er, at slæbe det op på 4. sal - en anden ting er at gøre det i det her vejr.... du har ikke overvejet at blive fragtmand?
Gamle mennesker har for det meste deres små særheder. Og børnebørn med en elendig hukommelse
Men jeg mente nu egentlig det her
Gamle mennesker har for det meste deres små særheder. Og børnebørn med en elendig hukommelse
Men jeg mente nu egentlig det her
... hvad betyder det??for så blir min farfar slikativ
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Det lyder da ellers som et spændende job, og der er sikkert en ledig stilling i morgen formiddag
Der er noget der dæmrer, men jeg gider normalt ikke at side og glo på reklamerne...
Mig og Tuuliki tager bare ud og spiller alene i stedet for... og sveder halvt ihjel. Så må vi finden en anden dag - når I kommer hjem fra Polen - til at spille alle sammen.
Der er noget der dæmrer, men jeg gider normalt ikke at side og glo på reklamerne...
Mig og Tuuliki tager bare ud og spiller alene i stedet for... og sveder halvt ihjel. Så må vi finden en anden dag - når I kommer hjem fra Polen - til at spille alle sammen.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Du mener, når nogen er faldet om i hedenPaulus1 wrote:Det lyder da ellers som et spændende job, og der er sikkert en ledig stilling i morgen formiddag
Ja, vi finder bare en anden dag Men hils din dame fra mig
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Doamne, n-o sa reusesc sa va opresc, will I?!
Egalitatea sexelor pe naiba.
Egalitatea sexelor pe naiba.
Disclaimer: May contain sarcasm!
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nåh...øhm..okayPaulus1 wrote:Jeg mente egentlig, når ham makkeren står og skal bære et køleskab op på 4. sal i morgen
Ved du, hvad det er TT er ked af? Jeg ved, det han skriver indimellem er kodesprog, men denne gang kan jeg intet forstå...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
I have o vagă impresie că îi cam băgăm în ceaţă if we pălăvrăgim în mai multe limbi deodată.
On another note, ce naşpa a fost la fizică azi! Subiectele din alţi ani pe care le-am rezolvat erau mult mai faine şi nu aşa grele La naiba cu problemele 2 de la subiectele III! Pe de alta parte, la teorie a fost interesant: la termodinamică ne-o pus să explicăm de ce se umflă mingea moale dacă o lăsăm la soare, şi la optică să explicăm cum funcţionează periscopul! Ah, bine că mâine am franceza... acolo-s pe tarlaua mea, cum s-ar zice!
On another note, ce naşpa a fost la fizică azi! Subiectele din alţi ani pe care le-am rezolvat erau mult mai faine şi nu aşa grele La naiba cu problemele 2 de la subiectele III! Pe de alta parte, la teorie a fost interesant: la termodinamică ne-o pus să explicăm de ce se umflă mingea moale dacă o lăsăm la soare, şi la optică să explicăm cum funcţionează periscopul! Ah, bine că mâine am franceza... acolo-s pe tarlaua mea, cum s-ar zice!
"Not all those who wander are lost." -- JRRT