hvad skal man ellers lave når det er skodvejr??
![dontknow ;|](/forums/images/smilies/dontknow.gif)
Jeg tror ikke du har spurgt, især fordi vi ikke har en knægt men en datter
![smile_teeth :D](/forums/images/smilies/smile_teeth.gif)
hun hedder Eva.
Du nærmer dig forresten de 1000 posts... er du ved at gå efter herredømmet over hele Campfire eller hvad??
![devious :devious:](/forums/images/smilies/devious.gif)
Det kender jeg desværre slet ikke noget tilMilla aka. the Slayer wrote:Det er lækkert at få løn uden at have lavet en flyvende fis![]()
Milla aka. the Slayer wrote:Hey du...fister løgsovs! Jeg spammer ikke...jeg keder mig bare
Det kræver egentlig bare, at man sidder et par ekstra timer på arbejdet hver dag og ikke holder nogle ferie i 11 måneder. Så har man pludselig optjent så meget overtid, der skal afspadseres (+ feriepenge), at man kan holde fri i to månederPaulus1 wrote:Det kender jeg desværre slet ikke noget tilMilla aka. the Slayer wrote:Det er lækkert at få løn uden at have lavet en flyvende fis![]()
![]()
Foarte des chiar. Si dc i-as zice asta in engleza ar intelege si mozii.theLuckyDragon wrote:Vorbeşti singur?
You look better without facialhair anyway...Milla aka. the Slayer wrote: Det er en stor dag i mit liv at blive Kalah Impersonator
Lyder spændendeMilla aka. the Slayer wrote: Det kræver egentlig bare, at man sidder et par ekstra timer på arbejdet hver dag og ikke holder nogle ferie i 11 måneder. Så har man pludselig optjent så meget overtid, der skal afspadseres (+ feriepenge), at man kan holde fri i to måneder![]()
Milla aka. the Slayer wrote:Mht. H5, så er jeg desværre inde i en periode, hvor jeg ikke har så meget lyst til at spille computerspil. Har du det aldrig sådan?
Eller når man læser en god bog, hvilket jeg fx gørPaulus1 wrote:Men okay, det er selvfølgelig lidt mindre tillokkende at spille computer når vejret er så godt som nu.
Users browsing this forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] and 5 guests