The foreign language thread
pffttt, hvad ved du om det?
Det er godt nok uhyggeligt, hvor hurtigt du finder nye squashbuddies
Jeg så forresten, at der er blevet reserveret en tid til på onsdag
Det er vel et spørgsmål om definitionen af "svømme"
... og indtil det modsatte er bevist, tror jeg på at det er et soppebassin.
hehe, du er godt nok noller
hehe, du er godt nok noller
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Du blir bare ved med at stjæle ordPaulus1 wrote:pffttt, hvad ved du om det?
Jamen jeg finder dem ikke. De dukker bare op lige pludselig. Det er lidt skræmmende I drenge må jo hygge jer onsdag så..
Det er ikke et soppebassin. Man kan svømme, og der kan være mindst 15 mennesker i det (men så kan man self ikke svømme, hvis der er 15 ). Du blir røvmisundelig, når vejret blir godt igen
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Hvad har jeg nu stjålet?
Hvis du tænker på squashbuddies, er det ikke din opfindelse, men Tuborgs
... det minder mig forresten om, fik du bank i squash i dag??
Tja, jeg kunne måske også klemme 15 mennesker ned i mit badekar... det er et spørgsmål om vilje
... så der skal nok beviser på bordet først, som fx. billeder eller en invitation til at prøve det på en virkelig varm dag
Tja, jeg kunne måske også klemme 15 mennesker ned i mit badekar... det er et spørgsmål om vilje
... så der skal nok beviser på bordet først, som fx. billeder eller en invitation til at prøve det på en virkelig varm dag
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nej fjolle..."pffft"...nå skidt. Jeg gav min bror lammetæv i squash idag Jeg har syvmilestøvler på, så snart kan jeg også banke digPaulus1 wrote:Hvad har jeg nu stjålet?
Jeg tror, jeg vil begynde at tage penge for, at folk kan låne mit bassin. Der er så mange herinde, der allerede har meldt ud, at de gerne vil prøve detPaulus1 wrote:... så der skal nok beviser på bordet først, som fx. billeder eller en invitation til at prøve det på en virkelig varm dag
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Det er nok ikke ligefrem dig der har opfundet udtrykket, men du må da gerne få eneretten til det, hvis jeg så bliver fri for tudefjæset
Jeg glæder mig til, at du føler dig klar til at vinde over mig. Så er jeg helt bestemt med på at tage en kamp ... det bliver så, når der er to torsdage i en uge
Men hvor mange herinde er rent faktisk så tæt på, at der kan være hold i truslen om at komme på besøg??
Jeg ville nok foretrække Stefan's pool, men han bor lidt for langt væk...
Jeg glæder mig til, at du føler dig klar til at vinde over mig. Så er jeg helt bestemt med på at tage en kamp ... det bliver så, når der er to torsdage i en uge
Men hvor mange herinde er rent faktisk så tæt på, at der kan være hold i truslen om at komme på besøg??
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Det er der i næste uge, at du ved det For jeg har fødselsdag i næste uge..Paulus1 wrote:Jeg glæder mig til, at du føler dig klar til at vinde over mig. Så er jeg helt bestemt med på at tage en kamp ... det bliver så, når der er to torsdage i en uge
Ikke mange, men nogle Jeg kan selvfølgelig også lokke nogle af møgungerne, der bor på vejen til at betale for at bruge detPaulus1 wrote:Men hvor mange herinde er rent faktisk så tæt på, at der kan være hold i truslen om at komme på besøg??
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Pallas Athene
- Peasant
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Du ved jo godt, jeg ikke kan lide dem, smukke BebsPallas Athene wrote:Hov hov, ikke lokke alle mulige uden min tilladelse, det er også min pool!!!
kun bittesmå baby
Baby-mania raser igen Det er jo trods alt også sommer..
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Si asta e un lucru rau?theLuckyDragon wrote:Balaurul ăsta se duce să doarmă pt că mâine e ultima zi normală de şcoală din viaţa lui.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du lige skrev, men hvis jeg forstod lidt, så skal jeg sige dig, at "røv" er værre en "baller"..Gaidal Cain wrote:Hag hoppas det. I alla fall den första delen, vilken är den enda som jag har en gissning om vad det kan betyda. Inte riktigt lika illa som "ballar, men i samma härad.
Har jeg misforstået?
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Campaigner
- Vampire
GC: Det lustiga är att "ballar" betyder en sak här nere o en sak i sthlm. I Ggb tror jag det betyder samma som i sthlm dock.
Men danskan verkar köra med "røv" lika ofta som vi kör med valfri svordom om jag ska döma efter en kurs jag gick där alla kunde bra danska.
M.a.o, inget att hänga upp sig på :p
Men danskan verkar köra med "røv" lika ofta som vi kör med valfri svordom om jag ska döma efter en kurs jag gick där alla kunde bra danska.
M.a.o, inget att hänga upp sig på :p
?Gaidal Cain wrote:Norrbaggarna. Vi har vett att skriva våra ö:n på ett sätt som inte kan misstas för nollor...Milla aka. the Slayer wrote:Er det forresten nordmænd eller svenskere, der siger "gøj"?
Det er hvertfall ikke et norskt ord...
Og misforstår du 0 med ø, da må du være blind Eller hvertfall saksynt...
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
Det har vi efterhånden hørt et par gange eller femMilla aka. the Slayer wrote: For jeg har fødselsdag i næste uge..
Har du fået instrueret familien til at købe Heroes til dig?
Det ser ud til at vores kære mods, godt kan lide at hænge sig i de små mærkelige ord, du går og bruger en gang imellem... især hvis det lyder som om det vedrører de ædlere dele
- Campaigner
- Vampire
Finns en hel del danska ord och uttryck som används här nere. Minns att de gamla i släkten använde "vrøvl" som betyder strunt, "lomma" som betyder ficka, sen var de fina på att lägga till "i" överallt också.
Så alla skumma ord vi använder härnere kommer från danskarna
Så frågan går tillbaks till Milla
Så alla skumma ord vi använder härnere kommer från danskarna
Så frågan går tillbaks till Milla
- theLuckyDragon
- Round Table Knight