The foreign language thread
Svisker er vel greie nok å spise, i moderasjon. Og nei jeg har ikke hatt anleding til å bruke den ordboken ofte, fordi jeg fant den nå nettopp da jeg søkte på sveske og plomme for å finne ut om sveske var det jeg trodde det varMilla aka. the Slayer wrote:Ja, hva syns du forresten om svesker?!
Det var da en sjov lille ordbog, du fandt der. Er det en, du bruger tit? Fnis..
![smile :)](/forums/images/smilies/smile9.gif)
Men nå vil jeg selvsagt benytte den ved enhver høvelig anledning
![wink ;)](/forums/images/smilies/wink.gif)
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Invoc al 5-lea amendament atunci.V3N0M wrote:(nu tre sa raspunzi)
Da e bine ca aud romana si de la altii in afara de Balaurul Baftos.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
![Image](http://img279.imageshack.us/img279/5469/firefox1fl2al.gif)
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
- Campaigner
- Vampire
Åh jösses vilket jäkla slit det är att vara anläggare....gräva i ett hål i Danmark i 25 graders värme när jag dessutom har lätt att bli rödbränd....
Chefen kom in till boden igår när vi (jag var fortfarande ute) bytte om och sa: "Mattias, Jerry och Daniel får kicken" Tyst blev det...
Behöll 4 och sa upp 3....
Faktiskt glad åt att bli uppsagt (jag vet, det låter sjukt). Tänkte på uppsägning när jag stod i gropen o grävde. Rena tortyren att svettas som en slav och känna att huden bränner så fort solens strålar nådde mig. Nix, inget för mig.
Så hade arbetsförmedlingen sagt att vi var proffsgrävare o erfarna maskinförare allihop när ingen av var någotdera!
Aja, bara att söka nytt jobb. Hmm eller kanske en utbildning så man kan få lite lön för mödan....fick hem ett papper om elektriker eller nåt....fast matte, fysik o kemi är fruktansvärt svårt....
Chefen kom in till boden igår när vi (jag var fortfarande ute) bytte om och sa: "Mattias, Jerry och Daniel får kicken" Tyst blev det...
Behöll 4 och sa upp 3....
Faktiskt glad åt att bli uppsagt (jag vet, det låter sjukt). Tänkte på uppsägning när jag stod i gropen o grävde. Rena tortyren att svettas som en slav och känna att huden bränner så fort solens strålar nådde mig. Nix, inget för mig.
Så hade arbetsförmedlingen sagt att vi var proffsgrävare o erfarna maskinförare allihop när ingen av var någotdera!
Aja, bara att söka nytt jobb. Hmm eller kanske en utbildning så man kan få lite lön för mödan....fick hem ett papper om elektriker eller nåt....fast matte, fysik o kemi är fruktansvärt svårt....
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nu ved jeg jo ikke lige, hvad høvelig betyder, men det lyder som om, du har intentioner om at bruge den ved hver lejlighed, du kanEthric wrote:Svisker er vel greie nok å spise, i moderasjon. Og nei jeg har ikke hatt anleding til å bruke den ordboken ofte, fordi jeg fant den nå nettopp da jeg søkte på sveske og plomme for å finne ut om sveske var det jeg trodde det var
Men nå vil jeg selvsagt benytte den ved enhver høvelig anledning
![smile_teeth :D](/forums/images/smilies/smile_teeth.gif)
Norsk er et sjovt sprog, syns jeg. Det lyder så muntert
![big smile :-D](/forums/images/smilies/big%20smile.gif)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Campaigner
- Vampire
Danska är också rätt roligt att lyssna på, speciellt när de tagit ett par pilsner för mycketMilla aka. the Slayer wrote: Nu ved jeg jo ikke lige, hvad høvelig betyder, men det lyder som om, du har intentioner om at bruge den ved hver lejlighed, du kan![]()
Norsk er et sjovt sprog, syns jeg. Det lyder så muntert
![big smile :-D](/forums/images/smilies/big%20smile.gif)
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Det gør det skamEthric wrote:Høvelig betyr passende, hvis det gjør det noe klarere.
![smile :)](/forums/images/smilies/smile9.gif)
Gad vide, hvor Paulus blir af idag?
![dontunderstand :?](/forums/images/smilies/dontunderstand.gif)
Ikke fordi jeg ikke vil snakke med jer nordmænd og svenskere selvfølgelig
![wink ;)](/forums/images/smilies/wink.gif)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Asa te-as pune in mess, daca m-ar lasa sa modific informatiile. Stupid Yahoo.theLuckyDragon wrote:ThunderTitan wrote:Balaurul Baftos.![]()
![]()
![]()
![]()
Disclaimer: May contain sarcasm!
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Det ved vi lissom alle, at du ikke har sveskePaulus1 wrote:Undskyld at jeg prøver at have et liv![]()
Fik du forresten nydt dit soppebassin i det dejlige, dejlige vejr i dag?
![tonguehands :tonguehands:](/forums/images/smilies/tongue_hands.gif)
Hva mener du med soppebassin? Det er lige til at svømme i. Og nej, jeg har ikke nydt det idag, for jeg har spillet squash, og har faktisk fundet endnu en at spille squash med
![proud i rule :proudirule:](/forums/images/smilies/proud_irule.gif)
![devious :devious:](/forums/images/smilies/devious.gif)
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Ok, så ved jeg det..hehe..."nollor"...minder mig om det danske "noller"....det har jeg ikke brugt i lang tid det ord..Gaidal Cain wrote:Norrbaggarna. Vi har vett att skriva våra ö:n på ett sätt som inte kan misstas för nollor...
![hoo :hoo:](/forums/images/smilies/hoo.gif)
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins