Blasfemie.... e din Legagy of Kain. N-ai Soul Reaver din LEVEL?theLuckyDragon wrote:Şi de unde le scoţi? Cine era... Kain ăla, sau cum îl chema?
http://en.wikipedia.org/wiki/Legacy_of_Kain
Oh, si am mai gasit niste DD pe net.
Blasfemie.... e din Legagy of Kain. N-ai Soul Reaver din LEVEL?theLuckyDragon wrote:Şi de unde le scoţi? Cine era... Kain ăla, sau cum îl chema?
Hvorfor er du sådan på nakken af mig nu??Milla aka. the Slayer wrote:Hvis han syns det, kan han få lov at spille med sig selvEthric wrote:Er det ikke det man skal gjøre is squash da?
@Paulus: Jo, du spillede lidt smart.. Og jeg er bare ralistisk med, hvilke bolde, jeg kan ramme, så jeg løber ikke efter noget uopnåeligt - sådan er damer Mænd derimod vælter bare derudaf med 110 i timen og en ketsjer, der flagrer til højre og venstre uden egentlig at ramme noget...
Jeg kan egentlig ikke huske det, for min hukommelse er lissom en si: fuld af huller Desuden har jeg spillet mange andre gange siden den dag, så et spil blir lissom tabt i mængdenPaulus1 wrote:Hvorfor er du sådan på nakken af mig nu??
Jeg var da meget flink da vi spillede... jeg spillede den da næsten hele tiden pænt tilbage til dig.
Mda, ca o sa si tin minte acu. Ar trebui sa-l aiba pe avataru' meu pe CD, parca.theLuckyDragon wrote:În ce număr? Mi-i lene să întind mâna după teancul de CD-uri şi DVD-uri şi să caut...
Uha, det lyder ikke sjovt sveske . Har du ikke været på skadestuen så? Vred du om på foden eller noget i den stil?Paulus1 wrote:Mit humør er rimelig langt nede lige nu. Jeg blev skadet til squash i dag, jeg er bange for at mit ledbånd i anklen er forstuvet.
Du kan ikke huske, hvad der skete for 1 uge siden?
Users browsing this forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] and 3 guests