Nu stiu ce-o fii zis, da nici el nu stie ce am zis yo.theLuckyDragon wrote:Da' ce-a zis?
Spune-mi şi mie ce dicţionar/peşte Babel foloseşti.
![devil :devil:](/forums/images/smilies/devil.gif)
Nu stiu ce-o fii zis, da nici el nu stie ce am zis yo.theLuckyDragon wrote:Da' ce-a zis?
Spune-mi şi mie ce dicţionar/peşte Babel foloseşti.
Dansk er ikke bare dagens sprog, men månedens sprog i denne trådThunderTitan wrote: Nope, sorry... Danish is the language of the day, besides English.
Jeg havde travlt. Jeg var ved at se Star Wars.Milla aka. the Slayer wrote: Paulus! Hvor er du henne? scared Snart sidder dem med det mærkelige sprog på tronen igen...
Hvornår skal du spille squash igen forresten? For jeg skal på onsdag og fredag
theLuckyDragon wrote:Ai găsit DD pe net? Unde, unde?
Ja, du må jo alligevel syns, jeg er lidt god, siden du spiller smart i squash ved at hamre vildt til bolden i stedet for at spille ordentligtPaulus1 wrote:Jeg håber du vinder over hende
hun trænger til at blive holdt lidt nede
Si-a dat seama deja spaniolul. Si m-a dat de gol paulica numero eintz.theLuckyDragon wrote:Psst... Nu da atâtea indicii... că şi-aşa am întrebat în postul cu traducerea din P&B şi am menţionat denumirea limbii, numai că n-a observat nimeni...
Hvis han syns det, kan han få lov at spille med sig selvEthric wrote:Er det ikke det man skal gjøre is squash da?
Nu. Citatul ala o sa se mai schimbe din cand in cand, dupa cum ma trage chefu'.theLuckyDragon wrote:Eh, ni s-a dus micul secret...
Hopa! Ţi-ai schimbat citatul din semnătură. Urmează cumva o nouă mutare din loc?
Users browsing this forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] and 0 guests