The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Hehe, du er et marsvin..
Ja, det er rigtig trist til familiekomsammen, for alle snakker, og alle råber, for at få deres ting sagt. Jeg snakker som regel ikke til den slags. Jeg æder bare den mad, der bliver serveret, og så kan de råbe i munden på hinanden. Men grundlæggende er det rigtig uinteressant og min mor har det med at forsøge at afslutte ens sætninger et halvt sekund efter, man har sagt det selv..
Ja, det er rigtig trist til familiekomsammen, for alle snakker, og alle råber, for at få deres ting sagt. Jeg snakker som regel ikke til den slags. Jeg æder bare den mad, der bliver serveret, og så kan de råbe i munden på hinanden. Men grundlæggende er det rigtig uinteressant og min mor har det med at forsøge at afslutte ens sætninger et halvt sekund efter, man har sagt det selv..
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Åh Gud, det er noget af det, jeg hader allermest. For som regel ved folk, der gør det, ikke hvad man vil sige...skil dig af med den syge evne snart Min brors kæreste har en syg evne til at stige op i helt sindssyg råben efterhånden, som hun blir mere begejstret for det, hun er ved at sige Syg familie jeg har der
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Næh, se det i ørerne Paulus: du får aldrig et ord indførtPaulus1 wrote:Det skal jeg huske, hvis vi skal ud og spille squash igen
på den anden side snakker du hele tiden, så det er slet ikke muligt at nå at komme ind og afslutte dine sætninger, før du er i gang med den næste
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Campaigner
- Vampire
ska börja jobba i Danmark som anläggare förresten. Försökt få jobb där nu ett bra tag. Måste nog slipa på danskan litegrann....kommer säkert göra bort mig men jag kan iaf bäst danska i gruppen
Godt o arbejde i Danmark. Rigtigt god løn Er dårlig på stavning såklart, men snakke går utmærket <-- Va det rigtigt?
Godt o arbejde i Danmark. Rigtigt god løn Er dårlig på stavning såklart, men snakke går utmærket <-- Va det rigtigt?
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero