The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Var greit nok, men har sett bedrekitcat0 wrote:
*tager Milla i har og raber* Fingerne vaek fra min mand!!! JEG spiller squash med ham! (den dummeste ting er at jeg er generelt ret ligeglad om squash, jeg kan bare lige sports og derfor vil jeg spille en gang i mellem, men jeg vil meget hellere spille volleyball)
Var det god nok for dig Ethric, eller dig skat?
Forresten, andre har sikkert spurt men jeg har ikke: Milla, hvor er du kjent som Slayer? Det høres noe truende ut
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Det var en joke, jeg kørte med to af mine veninder. Vi klædte os ud som actionheltinder og så gav vi for sjov hinanden navne, og så blev jeg bare Milla aka. the Slayer...det er en lidt pinlig historie egentligEthric wrote:Forresten, andre har sikkert spurt men jeg har ikke: Milla, hvor er du kjent som Slayer? Det høres noe truende ut
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg har siddet og kedet mig lidt, fordi der ikke var noget at lave. Åh, og så har jeg forresten fortalt den samme historie igen og igen, fordi folk spørger om de samme ting, men ellers var alt okay, og selv hende den dumme var sødPaulus1 wrote:Milla, hvordan gik det med sidste arbejdsdag?
Fik du en ordentlig gave?
Mht. gaven, så hvis du mener Heroes 5, så nej
En parfume og en bluse (blusen havde jeg ikke ønsket mig, og den er slet ikke min stil)...men nu er jeg fri af det sted
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Hvorfor er du så ond Jeg kan også lege den leg Solen skal nok komme. Og jeg kan slet ikke se den, for mine gardiner er trukket forPaulus1 wrote:Du må da forresten huske at nyde din solbadning....
*kigger ud på den grå himmel*
fik jeg fortalt, at min squash kamp i dag blev aflyst, så mit humør er ikke helt på toppen..
Hehe...du ku ikke spille squash..na na..Ej, det var da ærgerligt. Er det nu jeg skal tvære i det?
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Det er det sjoveste, jeg længe har hørt...hihi..åh..og hvor fedt er det lige, at I "skændes" på forummet...kitcat0 wrote:Sidder din finger ikke fast pa en bestemt smiley? Jeg synes, der kommer alt for mange af dem.
Kom lad os alle mobbe Paulus Han er en ond en
Du skal arbejde hele tiden i et svedigt kontor, mens vi andre nyder solens dejlige kærtegn
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins