The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nej, det hedder den vist kun på polsk. Tror den hedder Stettin på engelsk.Paulus1 wrote:Den by du kalder Statin, er det den der på engelsk hedder Sczeczin??
Så de tysk/polske veje bliver usikre til sommer??
Uh, ja der blir helt sikkert usikre veje!! Jeg er fartnarkoman (hvilket jeg aldrig havde troet, jeg skulle blive)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Okay, men det er i det mindste den samme by så.Milla aka. the Slayer wrote:Nej, det hedder den vist kun på polsk. Tror den hedder Stettin på engelsk.Paulus1 wrote:Den by du kalder Statin, er det den der på engelsk hedder Sczeczin??
Så de tysk/polske veje bliver usikre til sommer??
Uh, ja der blir helt sikkert usikre veje!! Jeg er fartnarkoman (hvilket jeg aldrig havde troet, jeg skulle blive)
Har du så en bil, der kan holde til det? Tja, man kan nogengange blive overrasket over ens reaktioner, når man sidder bag rattet.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nej, den holder ikke til rigtig lusede motorveje, men fx på danske motorveje kører den skønt. Desværre er det altså en halvgammel bil, men jeg elsker den så meget Jeg blir lidt ked af det, når vi skal have en ny...
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg sagde jo, at der bare skulle lidt indsats til for at skyde serberne af pinden
Det er en 11 år gammel Opel Vectra 1.8. Den kører stadig, og ser pæn ud, men den er slidt ned, og koplingen, lyset med samt radioen virker ikke altid..hehe..
@GC: Biler er da spændende
Det er en 11 år gammel Opel Vectra 1.8. Den kører stadig, og ser pæn ud, men den er slidt ned, og koplingen, lyset med samt radioen virker ikke altid..hehe..
@GC: Biler er da spændende
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
I fjor sommer dro jeg og samboeren på rundtur i Tyskland med en 10 år gammel Mazda 323 som aldri hadde vært over 120.
Gjennom Danmark - 130 (bare som oppvarming ).
Forbi Hamburg - cruising speed 140.
Inn mot Berlin - forsøk på å ligge i 160 slo feil, bilen var for slapp. Ned til 150.
Berlin -> Leipzig - 30. Det var kø.
Leipzig - Koblenz - jevnt 160.
Moseldalen 60-70 (det går ikke an å kjøre fortere i den dalen, jeg har prøvd...).
Nordover mot Hamburg - cruising speed 160.
På A1 ved Bremen fikk jeg presset bilen opp i 180. Fortere gikk det ikke.
Nordover gjennom Danmark ville bilen kjøre i ca. 160, men fartsgrensa var på 130. Bilen kjedet seg.
Når mamma fikk igjen bilen fortalte hun meg at den aldri har vært sprekere... M.a.o: en roadtrip i Tyskland er bra for gamle biler!
Gjennom Danmark - 130 (bare som oppvarming ).
Forbi Hamburg - cruising speed 140.
Inn mot Berlin - forsøk på å ligge i 160 slo feil, bilen var for slapp. Ned til 150.
Berlin -> Leipzig - 30. Det var kø.
Leipzig - Koblenz - jevnt 160.
Moseldalen 60-70 (det går ikke an å kjøre fortere i den dalen, jeg har prøvd...).
Nordover mot Hamburg - cruising speed 160.
På A1 ved Bremen fikk jeg presset bilen opp i 180. Fortere gikk det ikke.
Nordover gjennom Danmark ville bilen kjøre i ca. 160, men fartsgrensa var på 130. Bilen kjedet seg.
Når mamma fikk igjen bilen fortalte hun meg at den aldri har vært sprekere... M.a.o: en roadtrip i Tyskland er bra for gamle biler!
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.