The foreign language thread
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
hvis andre skulle komme i nærheden af odense, er de forresten meget velkomne, til at foreslå et spil squashGaidal Cain wrote:Ni skulle bara veta hur mycket av de där tvås aktiviteter här som tas bort. Ni höll i alla fall bara till här. Småprat är det inget fel på, men det är inte så bra om det blir helt privat så ingen anna kan vara med.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg har fotografisk hukommelse indimellem og god stedsans, men mine evner i en bil er ikke fantastiske. Vi er lige kommet hjem, min veninde og jeg, og det gik godt, selvom vi kørte en omvej da vi skulle finde DanDiscount Og så kørte vi hjem på en time og et kvarter (hvilket vist er ulovligt)..Paulus1 wrote:efter min erfaring, er det ikke ret svært at finde indkøbscentre i nærheden af grænsen.
Men på den anden side er min erfaring også, at kvinder kan fare vild i en telefonboks
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
På et tidspunkt blev vi nærmest tvunget til at køre 160, hvis vi ville undgå "flokdyrene" aka. lastbiler Så det gjorde vi.
Det vi havde flest problemer med, var dog at holde forruden ren. Splat splat sagde det hele tiden og så var forruden ellers et mekka for døde insekter. Føj..
Det vi havde flest problemer med, var dog at holde forruden ren. Splat splat sagde det hele tiden og så var forruden ellers et mekka for døde insekter. Føj..
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg gad lissom ikke have dem tværet ud over hele ruden. Og der var næsten ikke noget sprinklervæske. Vi blev enige om, at så længe, vi kunne se ud af ruden, kunne vi godt fortsætte i det heftige tempo
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero