The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Lige præcis. Egentlig startede jeg bare fordi min læge sagde, at jeg skulle dyrke sport for at træne mine skodlunger op, men nu er jeg bidt af det Har været derude så sent som idag. Det er lidt kedeligt at man ikke kan spille det alene, hvis man nu ikke har nogen at spille med. Spiller du bare en gang imellem eller tit?
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
For tiden spiller jeg ca. en gang om ugen. Jeg startede med at spille igen for et par måneder siden, efter en pause på et par år.
Jeg har altid bare spillet for sjov og aldrig fået egentlig træning, men på et tidspunkt for nogle år siden var jeg oppe at spille 2-3 gange om ugen.
Har du fundet en på dit niveau at spille med?
Jeg har altid bare spillet for sjov og aldrig fået egentlig træning, men på et tidspunkt for nogle år siden var jeg oppe at spille 2-3 gange om ugen.
Har du fundet en på dit niveau at spille med?
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg spiller bare for sjov. Jeg går ikke vildt meget op i regler og i at vinde (selvom det da er okay at vinde )
Faktisk spiller jeg med min bror, og han har tabt sig vildt meget på det. Jeg skal ikke tabe mig, bare træne lunger, men jeg kunne jo så se på ham, at det var god træning. Men han har spillet det meget meget længere end mig, og han har faktisk også en anden squash-buddy-ven, som han skal begynde at spille med igen, så kan han ikke spille så meget med mig mere
Faktisk spiller jeg med min bror, og han har tabt sig vildt meget på det. Jeg skal ikke tabe mig, bare træne lunger, men jeg kunne jo så se på ham, at det var god træning. Men han har spillet det meget meget længere end mig, og han har faktisk også en anden squash-buddy-ven, som han skal begynde at spille med igen, så kan han ikke spille så meget med mig mere
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Tjah, vi har spillet 6 gange de sidste to uger, så det er pænt nok indtil videre. Min bror syns jeg er god
Ja tænk hvis man kunne solbade og spille squash samtidig? Uhh, det ville være mit utopia
Ja tænk hvis man kunne solbade og spille squash samtidig? Uhh, det ville være mit utopia
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- theLuckyDragon
- Round Table Knight
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jamen det vil jeg gerne. Så siger du bare til og så bestiller jeg en bane. Så skal jeg jo bare have dit medlemsnummer, hvis du har sådan et.
Ja, vi overtager totalt. Det er cool for jeg er træt af deres mærkelige sprog med alle apostrofferne og de andre tegn..hehe..
Ja, vi overtager totalt. Det er cool for jeg er træt af deres mærkelige sprog med alle apostrofferne og de andre tegn..hehe..
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Okay, så kan vi jo lige snakkes ved om at finde en dag.
Jo, jeg tror faktisk, de syns, dansk er meget underligt. Men vi smider i det mindste ikke omkring os med alle de tegn vi muligvis kan finde i Word
Jo, jeg tror faktisk, de syns, dansk er meget underligt. Men vi smider i det mindste ikke omkring os med alle de tegn vi muligvis kan finde i Word
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Vineri am zi libera. Pe care o sa o folosesc sa fac proiecte.
Si napi sunt cam plictisitori. Toata ziua vorbesc despre rosii, si cum ei sunt mai buni decat ele. Sunt cam sexisti. Patrunjelul, ala e mai filozof.
Si napi sunt cam plictisitori. Toata ziua vorbesc despre rosii, si cum ei sunt mai buni decat ele. Sunt cam sexisti. Patrunjelul, ala e mai filozof.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Efter på fredag kan jeg stort set hele tiden jo (det er der jeg stopper med at arbejde). Så egentlig bare, hvad der passer bedst. Hvis det er kan jeg også godt squeeze en ind før..
Hvorfor er det dårligt? Det ville tage mig flere timer, hihi..
Hvorfor er det dårligt? Det ville tage mig flere timer, hihi..
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins