The Foreign Language Thread #2
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Aoleu, m-am trezit asa de balonat de la cat am bagat in mine aseara k dabea se simtea mahmureala... voi cum a-ti petrecut?!
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €

"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Kuk i computeren
Klassisk Team Antonsen
Hører med til historien for dem som er ikke-norsk at "kuk" er et meget vanlig og smågrovt ord for mannlig kjønnsorgan på norsk.
Bonus danske-hets! Fordi jeg blir borte resten av uken. Bare noter det ned som dårlig taperevne på vegne av håndballkampen i sted
Klassisk Team Antonsen

Bonus danske-hets! Fordi jeg blir borte resten av uken. Bare noter det ned som dårlig taperevne på vegne av håndballkampen i sted

Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Har haft en ekstremt dårlig uge indtil videre. Rendte ind i en politimand igår. Han gav mig en bøde på 500 kr
Idag snakkede min chef pludselig om at fyre mig. Fandt dog ud af senere, at han ikke mente det sådan, som han havde sagt det...
Har store forhåbninger til, at i morgen bare blir nogenlunde god. Det blir vist plusgrader.

Har store forhåbninger til, at i morgen bare blir nogenlunde god. Det blir vist plusgrader.
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Suna destul de nasol. Nici eu nu am avut o saptamana prea grozava.
Luni am avut sport si am fost destul de tampiti sa jucam 2 contra 3 pe tot terenul, am alergat destul de mult si apoi am iesit transpirat in frigul cumplit de afara. M-a luat un fel de junghi, si am avut probleme cu gatul.
Ieri m-am uitat la Carling Cup si a batut Manchester United in minutul 90+2, si asta nu mi-a picat foarte bine, eu fiind suporter Liverpool. United astia au nu noroc incredibil, nu castiga niciodata mai devreme de minutul 75.
Am dat un test la geografie si eu am invatat de la "Hazarda" incolo, dar se pare ca profa vroia si lectia anteriora. Evident, 80% din subiecte s-au bazat pe aceea blestemata de lectie pe care nu stiam ca trebuie sa o invat. Am luat 6 si acum imi iese media 7 la geografie.
Dar lucrurile se schimba in bine, pentru ca asta a fost ultima zi de scoala si acum avem o saptamana libera.
Luni am avut sport si am fost destul de tampiti sa jucam 2 contra 3 pe tot terenul, am alergat destul de mult si apoi am iesit transpirat in frigul cumplit de afara. M-a luat un fel de junghi, si am avut probleme cu gatul.
Ieri m-am uitat la Carling Cup si a batut Manchester United in minutul 90+2, si asta nu mi-a picat foarte bine, eu fiind suporter Liverpool. United astia au nu noroc incredibil, nu castiga niciodata mai devreme de minutul 75.
Am dat un test la geografie si eu am invatat de la "Hazarda" incolo, dar se pare ca profa vroia si lectia anteriora. Evident, 80% din subiecte s-au bazat pe aceea blestemata de lectie pe care nu stiam ca trebuie sa o invat. Am luat 6 si acum imi iese media 7 la geografie.

Dar lucrurile se schimba in bine, pentru ca asta a fost ultima zi de scoala si acum avem o saptamana libera.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.
Jeg fikk parkeringsbot i dag... måtte haste avgårde med toget og parkerte foran innkjørselen til en garasje. Trodde avstanden var stor nok, men nei... 
Det verste er at da toget ble forsinket, så tenkte jeg at jeg kunne gå ut og se etter en bedre parkeringsplass, men så gadd jeg ikke.... tenkte ikke på min første leveregel: at jeg alltid må høre på den magefølelsen!

Det verste er at da toget ble forsinket, så tenkte jeg at jeg kunne gå ut og se etter en bedre parkeringsplass, men så gadd jeg ikke.... tenkte ikke på min første leveregel: at jeg alltid må høre på den magefølelsen!

- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Fik for mange øl igår til introfest...skal på arbejde om 40 minutter. Kom til at lægge lidt an på en af de ældre elever, som nu skriver til mig. Damn my flirtacious charm! Alt i alt, ikke den heldigste start på weekenden. Men jeg har købt mig seks nye film, som jeg skal se senere, mens jeg ligger på filosofaen...
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Hahahaha... idiotii astia vor sa puna impozite la pensie... vor sa puna impozite la impozite, c draq.
Disclaimer: May contain sarcasm!

- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Sure Valla
- Swordsman