Ethric wrote:*går for å hente popkorn*
Du siger virkelig de sjoveste ting Ethric
@Paulus: Arbejdet gik fint og jeg fik pakket omkring 5000 idag, så det skal vi nok nå at få færdigt Indtil videre overlever min arm vist også, men vi må se i morgen..
Ethric wrote:*går for å hente popkorn*
Måske vi bare skal lege med på den om trekantsdramaet for at holde de serbiske spammere udePaulus1 wrote:Øh, hvor skulle trekantsdramaet være henne?
Jeg hader når det sker. Heldigvis har jeg popcornPaulus1 wrote:øv, nu har jeg også lyst til popcorn...
Din plan ser allerede ud til at mislykkedesMilla aka. the Slayer wrote: Måske vi bare skal lege med på den om trekantsdramaet for at holde de serbiske spammere ude
Milla aka. the Slayer wrote: Jeg hader når det sker. Heldigvis har jeg popcorn
Brokkede du dig ellers ikke over, at du ikke har nogen at spille med?Milla aka. the Slayer wrote:Hov hov DL postede en samtidig med mig...
Jeg træder i alt, hvad jeg kan træde i, for at gøre folk kede af det
Du kan ikke træde i noget her, for jeg skal spille lørdag med min bror så
Nu, de plouat nu a inceput decat dupa 12, de ziua lu fratimiu...theLuckyDragon wrote: No gata... s-a terminat şi ziua asta. Ca prin minune, n-a plouat deloc! Nu cred că a fost vreodată urât de ziua mea
Jeg tror, at jeg skal spille en jalous kones rolle i den trekantsdrama her. (Jeg tror ogsa, at jeg lavede nogle fejl i den saetning, men jeg gider ikke checke).Ethric wrote:Jeg ser mulighet for et bittert trekantdrama her
*går for å hente popkorn*
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests