The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nej, men logik er heller ikke altid sjovt joPaulus1 wrote:sikkert ikke... han forstod sandsynligvis ordene, men ikke meningen - den er egentlig heller ikke særlig logisk, hvis du tænker over det.
Jeg er ikke så stabil til at poste lige nu... er i gang med at spille Heroes IV.
Det er da dejligt, at nogen af os kan spille Heroes Der er alle mulige, der skriver til mig på msn så jeg kan ikke holde et spil kørende..
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Helt sikkert. Jeg er kvinde og kan multitaske jo, men sæt nu, de opdager, at jeg sover? Jeg snakker trods alt i søvne joPaulus1 wrote:Kan du ikke pakke nyhedsbreve, mens du sidder og halvsover?
Jeg ved det ikke For min bror spiller jo med en anden, så han har ikke så meget tid til at spille med migPaulus1 wrote:Jeg skal forresten ud og spille squash igen på fredag... og jeg glæder mig
hvornår skal du spille igen?
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Af en eller anden grund undrer det mig ikke, at du snakker i søvne... du fortsætter bare med at ævle løs, selv efter du er faldet i søvnMilla aka. the Slayer wrote:Helt sikkert. Jeg er kvinde og kan multitaske jo, men sæt nu, de opdager, at jeg sover? Jeg snakker trods alt i søvne jo
Milla aka. the Slayer wrote:Jeg ved det ikke For min bror spiller jo med en anden, så han har ikke så meget tid til at spille med mig
Har du opgivet at spille med din veninde?
Jeg er også altid klar til et spil squash, hvis det skal være
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg snakker meget i søvne, men det er bare sjovere. Ifølge Pernille siger jeg alt muligt virkelig syret, mens jeg går rundt i rummet
Ja, min veninde, jeg skulle have spillet suash med, har ikke penge til et månedskort, så hun ville hellere bare spille et par gange om måneden, hvilket ikke passer mig særlig godt Der måtte gerne være knap så lang tid imellem, at jeg spiller
Ja, min veninde, jeg skulle have spillet suash med, har ikke penge til et månedskort, så hun ville hellere bare spille et par gange om måneden, hvilket ikke passer mig særlig godt Der måtte gerne være knap så lang tid imellem, at jeg spiller
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
AHA...... La Multi Inainte.theLuckyDragon wrote:No, acum cred că e mai clar.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jamen det har min veninde heller ikke rigtig penge til, for hun skal til Brasilien om tre uger og så er hun væk i tre uger, så det blir ikke til meget squash der, hvis min bror har travlt jo, men mon ikke jeg finder en løsning
Vi kan sagtens spille igen en dag, når du har tid (jeg har jo altid tid, da jeg ikke skal arbejde mere... )
Vi kan sagtens spille igen en dag, når du har tid (jeg har jo altid tid, da jeg ikke skal arbejde mere... )
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Kas Sa ennast üksikuna ei tunne siin? Või saab keegi eesti keelest aru kah?Pitsu wrote:Et rahulikult selja taga inimesi taga rääkida tuleb neile hüüdnimed panna, mida nad mingil juhul ära ei tunne. Näiteks Tapjatibi selle kohta, kelle nime lühend praegu oleks Makats, seda puna-sini-valge ristilipuga maalt pärilt surnumanajat, kes siin kolistab võiks näiteks sauruseks või terminaatoriks kutsuda. Aga kui rämpspostitajatest juttu on, siis ei pruugi nii loominguline olla ja panna lihtsalt rämspsur 1 ja rämpsur 2...Ethric wrote:Baktaling skal ikke være pent
Paistab, et mu kallis abikaasa võtab koos tapjatüdrukuga terve foorumi üle. Ehk peaks natuke eestikeelset spämmi ka sekka kirjutama. Ja kõige toredam on, et mu abikaasa on väga uudishimulik ja ta ei jaga eesti keelest midagi. Mina aga saan kõigest aru, mis ta kirjutab. Aitad Sa mind natuke?