Directs a captivating, hypnotic, evil gaze at PaulusPaulus1 wrote:serbiske spammere
...and then falls off chair.
Oh, Daemian, I have a hunch they're gossiping about you!
Tjah, man liner kameraet op, og så trykker man på knappenPaulus1 wrote:Hvordan har du tænkt dig at tage billeder??
Sov godt.
Åh Gud, jeg ved ikke en skid om fodbold Jeg kan kun nævne nogle målmænd fra forskellige lande. Det er en kedelig sportEthric wrote:Snakk om fotball, da kommer Kalah.
Snakk om snuskete ting, da kommer kanskje jeg
Svenskene trenger vi ikke uansett
Åh nej, hvorfor var der nu nogen, der sagde fodbold? Dobbelt åh: VM hele sommeren...undskyld mig, jeg skal lige ud og mig selv!Paulus1 wrote:Fodbold er en rigtig god ide. Nu starter VM jo også snart (selvom danmark ikke er med ).
Skidt med om det er pænt.. bare vi har det sjovt
Modparten kan vel i princippet ikke tage sig af det i denne tråd siden de jo ikke kan dansk Hehe, jeg vil lægge an til lidt bagtaleri så, men det blir først, når jeg kommer hjem fra arbejde. Jeg vil tale om alles bagEthric wrote:Hvis det er opplagt bare for moro skyld, og motparten ikke tar seg for nær av det så er det vel greit. Det er jo også en fordel å ha en viss sans for når en morsomhet er "oppbrukt" og man bør finne på noe nytt. Det vil si motsatt av DL
Må vel ikke inneholde for grov språkbruk heller
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests