The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Pfft! Hvis du ikke har prøvet det (og som rengøringshjælp, might I add), så vil jeg ikke høre noget vrøvl fra din sidePaulus1 wrote:Men hvis du møder på arbejde kl. 5, må du jo også få tidligt fri. Så det er slet ikke nogen god undskyldning for at forlade os...
selvom jeg godt nok må indrømme, at jeg er glad for det ikke er mig
Desuden er det også lige det faktum, hvis jeg ikke nævnte det, at min computer ødelagde sin windows .dll-startupfil, brændte sammen og åh ja: succelfuldt sugede dræber-virus til sig i løbet af bare 2 dage.
Desuden er jeg syg, ergo jeg sover længere
Hvordan går det med dig P-sveske? Får du spillet squash?
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Det er ellers flot klaret, at du kan nå at ødelægge så meget på din computer på så kort tid
Og jeg ville aldrig, aldrig nogen sinde frivilligt tage et job, der indebærer, at jeg skulle møde midt om natten (fx kl. 5). Heldigvis er mit job meget flexibelt med hensyn til mødetider. I dag troppede jeg fx. op kl. 9.30
Jeg prøver på at spille en gang om ugen, men min makker svigtede mig i denne uge, vat-armen sagde noget om, at han havde problemer med armen efter at have leget gør-det-selv mand derhjemme
I næste uge skal jeg på kursus i Aalborg fra tirsdag aften til fredag eftermiddag - så der får jeg heller ikke spillet
Og jeg ville aldrig, aldrig nogen sinde frivilligt tage et job, der indebærer, at jeg skulle møde midt om natten (fx kl. 5). Heldigvis er mit job meget flexibelt med hensyn til mødetider. I dag troppede jeg fx. op kl. 9.30
Jeg prøver på at spille en gang om ugen, men min makker svigtede mig i denne uge, vat-armen sagde noget om, at han havde problemer med armen efter at have leget gør-det-selv mand derhjemme
I næste uge skal jeg på kursus i Aalborg fra tirsdag aften til fredag eftermiddag - så der får jeg heller ikke spillet
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg ødelagde ikke noget faktisk. Jeg var ved at reparere .dll-filen, da strømforsyningen pludselig besluttede ikke at virke og derfor sende alt for store mængder strøm ind i systemet
Mht. job er det jo fint for dig, der har en uddannelse, men for os andre er det altså ikke altid lige nemt
Jeg har ikke spillet i to uger nu og skulle have spillet i aften, men min bror sagde, at han ikke ville smittes af mig, så vi venter til jeg er rask...so much for family
Ham, din makker, skal ud af vagten. Find dig en anden. Svæklinge-arme siger jeg dig. Du må kunne finde en bedre og mere pålidelig partner
Mht. job er det jo fint for dig, der har en uddannelse, men for os andre er det altså ikke altid lige nemt
Jeg har ikke spillet i to uger nu og skulle have spillet i aften, men min bror sagde, at han ikke ville smittes af mig, så vi venter til jeg er rask...so much for family
Ham, din makker, skal ud af vagten. Find dig en anden. Svæklinge-arme siger jeg dig. Du må kunne finde en bedre og mere pålidelig partner
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Gaidal Cain
- Round Table Hero
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Remind me again who was it that said "no english in this thread"?
Si voi doi ce naibi vb de scoala?! Mie-mi e de ajuns ca sunt acolo 4 zile pe sapt.
Si voi doi ce naibi vb de scoala?! Mie-mi e de ajuns ca sunt acolo 4 zile pe sapt.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
Alt-0128: €
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
I'll get the torches, you get the ppl rilled up. The revolution is starting.Milla aka. the Slayer wrote: Which is disgraceful
Cred ca as lua-o razna 7/7. Si, faci ceva care sa-ti placa pacolo? Macar sa-i barfim pe profesori dc tot vb despre scoala.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Nogle arbejder rent faktisk... andre går i skole. Det er jo ikke alle, der kan lægge derhjemme og slappe af ligesom dig
Jeg kan da godt forstå din bror ikke gider blive smittet. Desuden, hvis du er for syg til arbejde, kan du vel heller ikke spille squash?
Det er let nok for dig at sige, at jeg bare skal finde en anden makker. I praksis er det bare ikke så let, at finde en stabil makker omkring mit niveau.
Jeg kan da godt forstå din bror ikke gider blive smittet. Desuden, hvis du er for syg til arbejde, kan du vel heller ikke spille squash?
Det er let nok for dig at sige, at jeg bare skal finde en anden makker. I praksis er det bare ikke så let, at finde en stabil makker omkring mit niveau.
Scoala in sine e solicitanta mai ales ca nu am numai materii care sa imi placa, sau care sa imi foloseasca de altfel... insa sunt multe activitati extrascolare care mi se par super misto... Si cred ca asta ne lipseste noua in facultatile noastre... chestii extra pe care studentii sa le faca impreuna. Adica de exemplu aici sunt competitii sportive, cursuri de dans, de karate, de gatit chiar(:p), degustari de vinuri... etc...
Profii sunt ok... dar sa vezi colegii frate..... apropos de barfa... mai barfitori ca astia de aici nu am vazut nicaieri... adica toate subiectele lor de vorba sunt barfe si cacaturi despre altii...
tu?
Profii sunt ok... dar sa vezi colegii frate..... apropos de barfa... mai barfitori ca astia de aici nu am vazut nicaieri... adica toate subiectele lor de vorba sunt barfe si cacaturi despre altii...
tu?
Last edited by okrane on 17 Nov 2006, 13:08, edited 1 time in total.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- ThunderTitan
- Perpetual Poster
Materii care sa-ti foloseasca? Ce-s alea?
Am avut profesori nebuni, care veneau la seminar in ultima juma de ora si vroiau sa predea tot, altii care se pare ca nu au invatat gramatica limbii romane, unii care au un talent sa te enerveze doar find in camera etc. Da cred ca se putea si mai rau.
Colegii nu se barfesc prea tare, desi mai au niste opinii dastea despre altii. Nush ce draq le pasa ca x-ulescu vrea sa se dea bine pe langa profu, sau d c cred ca mie imi pasa.
Am avut profesori nebuni, care veneau la seminar in ultima juma de ora si vroiau sa predea tot, altii care se pare ca nu au invatat gramatica limbii romane, unii care au un talent sa te enerveze doar find in camera etc. Da cred ca se putea si mai rau.
Colegii nu se barfesc prea tare, desi mai au niste opinii dastea despre altii. Nush ce draq le pasa ca x-ulescu vrea sa se dea bine pe langa profu, sau d c cred ca mie imi pasa.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Vel, det var stort (60 kvm.), men langt fra byen (20km). Altså må jeg ha bil. Det får jeg snart, men ikke enda... Det var også umøblert, så jeg må kjøpe både ny seng og sofa og stoler og bord... I tillegg til en ny komfyr. Men bortsett fra alt dette, så det greit ut. Én viktig ting på slutten, det var ikke kabel-TV, og hva skal man med en 32" TV om ikke man har kabel-TV? Det var heller ikke internett-tilgang der, og det må jeg nok ha...