The foreign language thread
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
AP er glimrende til mig. Godt at falde i søvn til også
Internettet var skam blevet ordnet, men så BUM! røg det tilbage til ustabilt møg-tis igen Er meget sur over det. Rockeren kommer i morgen og kigger på det, så jeg krydser fingre - igen igen
Fast job, men måske kun på deltid. Det er jeg dog ligeglad med. Så længe jeg bare tjener lidt, er det godt nok
Internettet var skam blevet ordnet, men så BUM! røg det tilbage til ustabilt møg-tis igen Er meget sur over det. Rockeren kommer i morgen og kigger på det, så jeg krydser fingre - igen igen
Fast job, men måske kun på deltid. Det er jeg dog ligeglad med. Så længe jeg bare tjener lidt, er det godt nok
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Du kan bare lade være med at slå på din computer, når du taber i Heroes
Seriøst, så lyder det som en hardware fejl hvis du er sikker på, at det var stabilt i en periode efter udskiftning af netkortet.
Nu du snakker om at falde i søvn, så minder det mig om, at jeg hellere må se at smutte i seng ... arbejdet kalder i morgen tidlig.
Seriøst, så lyder det som en hardware fejl hvis du er sikker på, at det var stabilt i en periode efter udskiftning af netkortet.
Nu du snakker om at falde i søvn, så minder det mig om, at jeg hellere må se at smutte i seng ... arbejdet kalder i morgen tidlig.
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Jeg taber aldrig i noget, taber
Det var skam stabilt. Jeg har mistanke til bundkortet. Der er noget grueligt galt der, tror jeg, men jeg er jo ikke ekspert, så kan ikke vide det Han kommer ved frokosttid i morgen, så jeg håber bare inderligt
Åh ja....sove. Min ryg gør ondt, så vil også gå i puttesoveseng og se dyner Og AP
Det var skam stabilt. Jeg har mistanke til bundkortet. Der er noget grueligt galt der, tror jeg, men jeg er jo ikke ekspert, så kan ikke vide det Han kommer ved frokosttid i morgen, så jeg håber bare inderligt
Åh ja....sove. Min ryg gør ondt, så vil også gå i puttesoveseng og se dyner Og AP
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
Nei stort bedre var vel ikke å vente av en kvinneMilla aka. the Slayer wrote: Hehe, min far ville syns, du var den perfekte svigersøn. Han rabler altid løs om den film Jeg kan ikk se det fede ved den
Men så er det vel ikke filmsmaken deres vi er ute etter heller
Who the hell locks these things?
- Duke
- Duke
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
Ud over puttesoveseng er der intet unormalt i den sætningKalah wrote:En veldig søt, og veldig... rar setning.Milla aka. the Slayer wrote:vil også gå i puttesoveseng og se dyner Og AP
@Ethric: Ja, Animal Planet. Det er god underholdning
- Dragon Age Origins
- Dragon Age Origins
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero
- Milla aka. the Slayer
- Round Table Hero